پدال/ لکسس در پاسخ به رقبای لوکسی همچون ب‌ام‌و، جنسیس و مرسدس اقدام به ارتقای ضروری سدان IS کرد. اگرچه IS سدان در مدل ۲۰۲۱ خود وارد نسل جدید نشده اما بهبودهای جامعی را تجربه کرده است.

طراحی بیرونی جدیدتر، هندلینگ تیزتر و کابین پیشرفته‌تر و لوکس‌تر باعث شده‌اند خونی تازه در رگ‌های IS ژاپنی تزریق شود. نسخه F اسپورت این خودرو نیز از رینگ‌های ۱۹ اینچی تیره و اسپویلر عقب فیبر کربنی سود برده اما اگر خواهان حداکثر تمایز هستید می‌توانید سری به گاراژ تیونر ژاپنی تامز ریسینگ بزنید تا با قطعات پرفورمنسی که روی عملکرد و ظاهر IS تأثیر گذاشته‌اند به شما خوشامد بگویند.

کیت بدنه جدید تامز ریسینگ که برای لکسس IS F اسپورت در دسترس است شامل اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی و دیفیوزر عقب جدید است. این شرکت همچنین اسپویلر روی صندوق و رینگ‌های ۱۹ اینچی سبک‌وزن را نیز عرضه می‌کند. برای بهبود هندلینگ هم کیت سیستم تعلیق پیچشی و میله‌های پایدار کننده جلو و عقب ارائه شده و البته تغییراتی نیز روی شاسی و سیستم تعلیق اعمال شده تا سواری نرم‌تری ایجاد شود.

تامز ریسینگ در بحث پرفورمنس نیز اگزوز اسپورت را در نظر گرفته که باعث می‌شود قدرت پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری این خودرو با افزایش ۲۰ واحدی به ۳۳۱ اسب بخار برسد.

کیت سیستم تعلیق یاد شده قیمت معادل ۳۱۸۲ دلار در ژاپن داشته درحالی‌که کیت کامل را می‌توان با بهای معادل ۸۷۴۵ دلار سفارش داد.

لکسس همچنین خودروی IS F اسپورت پرفورمنس را در آمریکا عرضه می‌کند که یک پله بالاتر از مدل F اسپورت و یک پله پایین‌تر از نسخه جدید IS F قرار داشته و به نیروگاه ۸ سیلندر ۵ لیتری قوی تر با قدرت ۴۷۲ اسب بخار مجهز است. این مدل شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۴ ثانیه‌ای داشته و قیمت آن از ۵۶۵۰۰ دلار شروع می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar