نماد آخرین خبر

تغییرات هوندا پایلوت در مدل سال ۲۰۲۲

منبع
پدال
بروزرسانی
تغییرات هوندا پایلوت در مدل سال ۲۰۲۲

پدال/ هوندا پایلوت در حال ورود به مدل سال ۲۰۲۲ خود بوده و ژاپنی‌ها خود را آماده اعمال برخی تغییرات کرده‌اند. تریم های کلی این شاسی‌بلند ساده‌تر شده و حالا یک تریم پایه نیز به این خانواده اضافه شده است.

بر اساس گفته‌های کارز گاید، مدل پایه جدید با نام پایلوت اسپورت شناخته می‌شود که همین تغییر باعث شده قیمت آغازین پایلوت ۲۰۲۲ به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از مدل سال پیش باشد. پایلوت اسپورت ۲۰۲۲ بهای پایه ۳۸۰۵۵ دلار برای نسخه دیفرانسیل جلو و قیمت ۴۰۰۵۵ دلار برای مدل چهار چرخ محرک دارد. در مقابل باید گفت پایلوت LX مدل ۲۰۲۱ قیمت پایه ۳۳۷۷۵ دلاری در حالت دیفرانسیل جلو داشت که به این ترتیب مدل ۲۰۲۲ این خودرو ۴۲۸۰ دلار گران‌تر شده است.

البته علیرغم افزایش قیمتی که وجود دارد، پایلوت اسپورت از تجهیزات استاندارد بیشتری سود می‌برد. از جمله تجهیزات این مدل می‌توان به رینگ‌های ۲۰ اینچی خاکستری، صندلی‌های چرمی و نمایشگر ۸ اینچی مرکزی اشاره کرد. نیروبخش پایلوت اسپورت ۲۰۲۲ همان پیشرانه ۶ سیلندر دیگر تریم ها می‌باشد. نکته دیگر اینکه تریم EX دیگر در مدل ۲۰۲۲ پایلوت وجود ندارد.

کارز دایرکت نیز گزارش داده قیمت پایلوت تریل اسپورت ۲۰۲۲ از ۴۴۷۸۵ دلار شروع می‌شود که شامل ۱۲۲۵ دلار هزینه‌های تحویل نیز می‌باشد. این مدل آفرود محور طبق انتظارات از اواخر سال جاری میلادی وارد بازار شده و به رینگ‌های ۱۸ اینچی و کابینی چرمی مجهز است. در بطن این مدل نیز پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و همچنین سیستم چهار چرخ محرک قرار گرفته است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره