پدال/ همه ما موستانگ های کلاسیک را دوست داریم اما این روزها می‌توان نسخه‌های زیادی از آن را دید. خب پس چگونه مدلی ویژه را در معرض توجه قرار دهیم؟ می‌توانید همان کاری را بکنید که مالک این موستانگ انجام داده است! قوای محرکه موستانگ کلاسیک را تعویض کرده و آن را به یک پیکاپ یا وانت تبدیل کنید!

کار تعویض پیشرانه و گیربکس این موستانگ توسط نمایندگی انجام شده اما مراحل تبدیل آن به وانت قبلاً توسط مالک پیشین صورت گرفته است. اطلاعات زیادی از مراحل تبدیل این خودرو به وانت در دست نیست اما به‌جز درب پشتی ناقص و محفظه جداکننده کابین، کار بسیار خوب از آب درآمده است. از جمله ویژگی‌های ظاهری این موستانگ وانت می‌توان به رنگ بدنه قرمز و سفید، نشان‌های کبرا، ورودی هوای روی کاپوت، اگزوز یکپارچه و چراغ‌های عقب دوتایی اشاره کرد.

البته داخل کابین همه‌چیز حس و حال موستانگ استاندارد را دارد. صندلی نیمکتی این خودرو پوشش وینیل مشکی را به خود گرفته و فرمان سه پره و چوبی هم دارای دکه بوق مدل GT350 است. از دیگر تجهیزات این خودرو می‌توان به استراحت گاه دست تاشونده، بخاری و رادیو AM اشاره کرد. این خودرو کارکرد ۲۴۱۴۰ کیلومتری داشته اما احتمال دارد کارکرد واقعی آن بسیار بیشتر از این‌ها باشد. موستانگ وانت یاد شده اخیراً سرویس کاملی را تجربه کرده که شامل تعویض باتری، روغن، شمع‌ها و وایرها می‌باشد.

زیر کاپوت خودروی موردبحث پیشرانه ۸ سیلندر به همراه گیربکس ۳ سرعته اتوماتیک قرار گرفته است. مشخص نیست که این پیشرانه از چه نوعی است اما به نظر می‌رسد از نوع HiPo باشد که در این صورت قدرت ۲۷۱ اسب بخاری و گشتاور ۴۲۳ نیوتون متری خواهد داشت. در کل اگر به دنبال یک موستانگ کلاسیک هستید که نمونه‌ای معمولی نباشد، نسخه وانت می‌تواند بهترین گزینه شما باشد!

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar