باشگاه خبرنگاران/ ورسا ۲۰۲۲ خودرویی کوچک برای افرادی است که بیشتر به راحتی و ایمنی اهمیت می‌دهند.
 
نیسان ورسا سدان ۲۰۲۲ خودرویی مناسب تردد شهری است که باعث می شود سرنشینان سفر لذت بخشی را تجربه کنند. نیسان نه تنها خوش تیپ است، بلکه دارای برچسب قیمتی بوده که تقریباً برای همه مقرون به صرفه است.

در حالی که تقریباً همه متوجه می‌شوند موتور چهار سیلندر آن برای عبور سریع در بزرگراه‌ها مجهز نیست، اما مصرف سوخت آن در بزرگراه چشمگیر است. سواری نرم و صندلی‌های جلویی راحت ورسا آن را به خودرویی آرامش‌بخش برای رفت‌وآمد‌های روزانه تبدیل می‌کند. اگرچه برخی از این گزینه‌ها برای رانندگی بهتر هستند، اما ورسا ۲۰۲۲ خودروی کوچک بسیار خوبی برای افرادی است که بیشتر به راحتی و ایمنی اهمیت می‌دهند.

نسخه برتر ورسا SR جزو بهترین گزینه ها به شمار می رود. مطمئناً، این گران‌ترین نسخه است، اما ما فکر می‌کنیم که ارزش آن را برای تمام تجهیزات استانداردی که ارائه می‌کند، دارد. هر دو SR و SV کمی ارزان‌تر دارای گیربکس اتوماتیک هستند و سیستم‌های اطلاعات سرگرمی آن‌ها از سازگاری Apple CarPlay و Android Auto بهره می‌برند.

با این حال، تنها SR دارای رینگ‌های ۱۷ اینچی، فرمان روکش چرمی، چراغ‌های جلو LED، ورود غیرفعال و استارت از راه دور است. هر ورسا از یک موتور چهار سیلندر ۱۲۲ اسب بخاری استفاده می‌کند که چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد. گیربکس پنج سرعته دستی پیش فرض در مدل‌های پایه است، اما یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) را می‌توان در S نیز داشت. مورد دوم به صورت استاندارد در سطوح بالاتر SV و SR ارائه می‌شود.

در حالی که ورسا در بزرگراه خودروی سریعی نیست، CVT آن با تقلید از تعویض دنده واقعی به جلوگیری از صدا‌های بلند کمک می‌کند. فضای داخلی ورسا دیگر شبیه به یک منطقه بازی برای کودکان نیست. در سرتاسر آن از مواد خوبی به کار رفته و سطوح لمسی نرم روی در‌ها و داشبورد دارد.

در حالی که نیسان صندلی‌های قابل تنظیم برقی و تودوزی چرمی را ارائه نمی‌کند، شیک‌ترین مدل را می‌توان با گرمکن صندلی‌های جلو و همچنین فرمان با روکش چرمی و دسته دنده داشت.

مدل SV ​​برخی از ویژگی‌های استاندارد مطلوب را ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به تکیه‌گاه دستی نصب شده روی صندلی راننده و یک صفحه نمایش دیجیتال در پشت آمپری اشاره کرد؛ گفتنی است نسخه بالاتر ورسا SR دارای کنترل تهویه مطبوع خودکار، ورود بدون هندزفری غیرفعال، استارت از راه دور است.

در صندلی های عقب به راحتی 2 بزرگسال می توانند بنشینند در حالی که هیوندای اکسنت و کیا ریو هر دو فضای سر و پای صندلی‌های عقب بیشتری دارند. این سدان بر روی کنسول وسط خود قطعات مفیدی دارد و می توان 6 چمدان دستی را در صندوق عقب جای داد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar