پدال/ دنیای خودروهای سفارشی واقعاً عجیب بوده و رندرهایی که مشاهده می‌کنید مثال بارزی از این واقعیت هستند. رندرهای موردبحث توسط Abimelic Design و به سفارش شرکت FN کاستومز منتشر شده‌اند؛ اما خودروی موردبحث معجونی از چند محصول مختلف بوده و مطمئن نیستیم که محصول نهایی باب میل افراد مختلف خواهد بود یا خیر. بدنه خودرو اکثر به موستانگ ۱۹۶۵ تعلق دارد. البته واضح است که تغییرات زیادی در بدنه رخ داده و گلگیرهای پهن باعث ایجاد ظاهر مدرن‌تری شده‌اند.

اگرچه قوس‌های چرخ پهن و بزرگ خیلی به این موستانگ نمی‌آیند اما نمای جلو متفاوت‌تر از هر بخش دیگری بوده و در واقع از داج چلنجر هلکت مدرن گرفته شده‌اند! از نظر خلوص طراحی فکر می‌کنیم این ترکیب جواب داده هرچند طرفداران فورد و موپار حرف‌های شنیدنی زیادی دراین‌باره خواهند داشت! اما ترکیبات سمی موردبحث به همین‌جا ختم نشده‌اند چراکه به نظر می‌رسد شاسی این خودروی آمریکایی از آلمان آمده است!

بله درست است، زیر پوست این موستانگ شاسی BMW سری ۳ نسل E46 قرار گرفته و بنابراین خبری از پیشرانه ۸ سیلندر موستانگ در زیر کاپوت نیست. اگرچه موستانگ با استفاده از پیشرانه ۶ سیلندر غریبه نیست اما قطعاً این نوع پیشرانه جزو خاطره‌انگیزترین پیشرانه‌های موستانگ هم محسوب نمی‌شود. هرچند قرض گرفتن پیشرانه از BMW ایده‌ای جالب به نظر می‌رسد. نکته جالب اینکه خودروی موردبحث فقط در خواب و خیال وجود ندارد چراکه NF کاستومز می‌گوید به دنبال تولید آن با نام والن اشتین است.

حتی نکته جالب‌تر اینکه M3 E46 و نسل اول موستانگ از نظر ابعاد وضعیت بسیار مشابهی دارند. با فاصله بین محوری ۲۷۴۳ میلی‌متری و پهنای ۱۷۴۰ میلی‌متری، موستانگ خیلی بزرگ‌تر از E46 سدان که فاصله بین محوری ۲۷۲۵ میلی‌متری و پهنای ۱۷۳۲ میلی‌متری دارد نیست. نظر شما درباره این معجون عجیب‌وغریب چیست؟

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar