نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

چه خبر از فریبا متخصص و امیر آقایی؟

منبع
خراسان
بروزرسانی
چه خبر از فریبا متخصص و امیر آقایی؟

خراسان/ هادی حجازی‌فر با دومین سریال خود در راه نمایش خانگی است. حجازی‌فر که پیشتر با «عاشورا» کارگردانی سریال تلویزیونی را تجربه کرده بود، مجموعه «داریوش» را ویژه نمایش خانگی تولید کرده. او نقش اصلی «داریوش» را نیز برعهده داشته است.
امیر آقایی فیلم «شبگرد» اثر فرزاد موتمن را آماده نمایش دارد. این فیلم سال 1400 جلوی دوربین رفت. آقایی در «شبگرد» با روشنک گرامی و مهشید افشارزاده همبازی بوده است. به گزارش ایسنا، احتمالا این فیلم نیمه تابستان به نمایش درمی‌آید.
محسن تنابنده از چهارشنبه هفته آینده با فیلم «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ به سینما می‌آید. این فیلم به عنوان اولین ساخته آذرنگ سال 99 تولید شد و بازیگران اصلی و همچنین شناخته‌شده آن تنابنده و فاطمه معتمدآریا هستند.
فریبا متخصص تکرار سریال «شرم» ساخته احمد کاوری را از شبکه آی‌فیلم روی آنتن خواهد داشت. این مجموعه از 31 خرداد ساعت 18 پخش می‌شود. سیروس گرجستانی، فاطمه گودرزی، سیاوش طهمورث و ابوالفضل پورعرب از دیگر بازیگران سریال هستند.
اردشیر کاظمی در مستند «گیله پیرمرد» کاری از علی رستگار حضور خواهد داشت. این پروژه با محوریت شخصیت اردشیر کاظمی ساخته می‌شود. اردشیر کاظمی با مجموعه‌هایی مانند «پژمان»، «لیسانسه‌ها» و «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» شناخته می‌شود.
نسرین بابایی سریال «فراری» ساخته امیر داسارگر را در نوبت پخش دارد. این مجموعه با بازی هدایت هاشمی، جواد خواجوی و شهین تسلیمی به زودی جایگزین «رخنه» می‌شود. نسرین بابایی با مجموعه‌هایی مانند «وارش»، «افرا» و «بی‌همگان» شناخته می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره