نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

تشویق حمیرا ریاضی برای تهیه‌کننده شدن همسرش؛ به سینما خدمت کنیم

منبع
مهر
بروزرسانی
تشویق حمیرا ریاضی برای تهیه‌کننده شدن همسرش؛ به سینما خدمت کنیم

مهر/ به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنروتجربه»، مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «۷۶۰۰» توسط گروه سینمایی «هنروتجربه» با حضور سازندگان اثر، بازیگران و جمعی از هنرمندان سینما در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در ابتدای مراسم حاضران به احترام سعید راد بازیگر سینمای ایران که اول مرداد دارفانی را وداع گفت، یک دقیقه سکوت و فاتحه ای را قرائت کردند و سپس علیرضا اسیوند بازیگر و تهیه کننده فیلم «۷۶۰۰» گفت: جا دارد که من از پیشکسوت بازیگری آقای سعید راد که بازیگر فیلم‌های موج نوی سینمای ما بود، یاد کنم و از خدا بخواهم که روحشان در آرامش باشد. همین‌طور تسلیت می‌گویم به حمید گودرزی که مادرشان را از دست داده‌اند و این ۲ مورد امروز کام ما را تلخ کرد.

وی افزود: می‌خواهم در حضور شما از همسرم حمیرا ریاضی تشکر کنم که مرا به سمت تهیه کنندگی تشویق کرد. البته من در دهه ۶۰ در استودیو ۱۱ صدا و سیما در بخش تولید کار می‌کردم اما تشویق همسرم در این راه بسیار تاثیرگذار بود.

این تهیه کننده و بازیگر سینما گفت: من فیلمنامه این اثر را دوست داشتم چرا که واقعاً حرفی برای گفتن دارد و در مسیر تهیه کنندگی این فیلم با سینمای «هنروتجربه» آشنا شدم. اما در راس همه این‌ها رئیس کائنات یعنی خداوند بود که به ما کمک کرد. امیدوارم بتوانیم در این مسیر فیلم‌های اندیشمند، فرهنگی و فیلم‌هایی که قابل تعمق باشند بسازیم.

در ادامه، بهروز باقری نویسنده و کارگردان «۷۶۰۰» نیز با تشکر از حضار بیان کرد: خیلی لذت بخش است که در اتاقی بنشینی و کاراکترهایی را خلق کنی و دوستانی مثل آقای اوسیوند و خانوم ریاضی بیایند و کمک کنند به این کاراکترها جان ببخشیم و روی پرده تماشای‌شان کنیم.

در پایان حمیرا ریاضی بازیگر سینما و مشاور تهیه این فیلم مطرح کرد: درست است که من آقای اسیوند را برای کار تهیه کنندگی خیلی تشویق کردم چرا که در او به غیر از بازیگری قابلیت‌هایی می‌دیدم و همچنان نیز می‌بینم که به نظرم حیف بود به آنها نپردازد. به هر حال ما آمده‌ایم که به سینمای ایران خدمت کنیم و امیدوارم که این روند تداوم پیدا کند.

اجرای این برنامه را محمدرضا یزدان پرست برعهده داشت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره