نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

چه خبر از هوتن شکیبا و لاله مرزبان؟

منبع
خراسان
بروزرسانی
چه خبر از هوتن شکیبا و لاله مرزبان؟

خراسان/ هوتن شکیبا به زودی همزمان با دو فیلم کمدی روی پرده سینماها حضور خواهد داشت. شکیبا فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و «هفتاد سی» ساخته بهرام افشاری را در نوبت اکران دارد. او آخرین‌بار سال 1402 با فیلم عاشقانه «ملاقات خصوصی» حضور موفقی در سینما داشت.

لاله مرزبان این روزها مشغول ایفای نقش در سریال «پوکر» به کارگردانی رضا دادویی است. او در این مجموعه با شهاب حسینی و امین حیایی همبازی است. مرزبان سابقه بازی در سریال‌های تلویزیونی «هوش سیاه» اثر مسعود آب‌پرور، «آنام» ساخته جواد افشار و «ستایش3»  اثر سعید سلطانی را دارد.
مریم سعادت در گفت‌وگو با تی‌وی پلاس، حضور خود در فصل جدید «جوکر 2» با حضور خانم‎ها را تایید کرد. او همچنین گفته است که چندان به آثار کمدی نمی‎خندد، اما وقتی خودش در فضا قرار بگیرد وضع فرق دارد. اولین «جوکر» بانوان در حال انتشار است و ادامه آن از پنج شنبه هفته جاری پخش می‌شود.
زنده‌یاد حسام محمودی با سریال «سوران» کاری از سروش محمدزاده در تلویزیون دیده می‌شود. قرار بوده پخش این مجموعه از دیشب ساعت 20 در شبکه آی‌فیلم آغاز شود. قصه «سوران» با اقتباس از کتاب «عصرهای کریسکان»، در دهه 50 می‌گذرد. مرحوم محمودی نقش یک مبارز انقلابی را برعهده دارد.
سودابه بیضایی که هم اینک سریال «طوبی» ساخته سعید سلطانی را از شبکه یک روی آنتن دارد، مهرماه نیز با سریال پلیسی «هشت پا» به کارگردانی احمد معظمی حضور خود را در تلویزیون تمدید خواهد کرد.  قرار است «هشت پا» با محوریت موضوع مواد مخدر، هفته اول مهرماه پخش شود.
محمد امین شعرباف در سریال «گردن‌زنی» به کارگردانی سامان سالور ایفای نقش کرده است. این بازیگر اولین‎بار با مجموعه «قورباغه» شناخته شد و سپس با سریال‌های «نوبت لیلی» و «شریک جرم» نیز در نمایش خانگی دیده شد. مجموعه «گردن‌زنی» ویژه پلتفرم فیلم‌نت در حال تولید است.


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar