نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

حمید گلی و علی فروتن برای بزرگسالان کار می‌کنند  

منبع
ايسنا
بروزرسانی
حمید گلی و علی فروتن برای بزرگسالان کار می‌کنند  

ایسنا/ عموهای فیتیله‌ای که برای بچه‌های دیروز خاطره‌های شیرینی ساخته‌اند، حالا گویی برای بزرگسالی همان بچه‌ها مشغول به کار شده‌اند و اثر جدیدشان دیگر ویژه مخاطبان کودک نیست و برای تماشاگران بالای ۱۴ است.
 گروه سه نفره‌ای که به عنوان عموهای فتیله‌ای در تلویزیون شناخته می‌شدند، سال گذشته با اجرای نمایش «دوره‌گردها» که در چند نوبت روی صحنه رفت، لحظات خوش و آموزنده‌ای را برای کودکان ساختند. این نمایش با استقبال خانواده‌ها رو به رو شد و در چند نوبت پیاپی در سالن‌های گوناگون تئاتر کودک روی صحنه رفت.

اما همان زمان هم علی فروتن، کارگردان و بازیگر این اثر نمایشی نسبت به وضعیت تئاتر کودک و کم‌توجهی مسئولان به این مقوله گله داشت.
به تازگی حمید گلی، دیگر هنرمند عضو گروه فیتیله‌ای‌ها، با همراهی علی محمد رحیمی مشغول اجرای نمایشی است که برای بزرگسالان روی صحنه می‌رود.
این نمایش که عنوان آن «پشت هم‌اندازها» است، در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.
این اثر نمایشی هم نگاهی به وضعیت روز جامعه دارد و ماجرای آن درباره شهری است که در آن همه مردم برای پیشبرد اهداف خود مجبور به استفاده حقه و کلک هستند. در این بین، وکیل ورشکسته‌ای با تحریک زنش تصمیم می‌گیرد برای جبران خسارت قبلی و با استفاده از حقه‌های پدرش کسب مال کند. 
متن این نمایش نوشته علی محمد رحیمی است که با بازی علی ‌فروتن، حمید ‌گلی، محمد ‌حاجی ‌بابایی، علی محمد رحیمی، مهرداد ‌مسنن، علیرضا باقری، امیرحسین ‌فارسی، محمدعلی ‌شریعت روی صحنه می‌رود.
دیگر اعضای گروه اجرایی این نمایش به شرح زیر هستند:
آهنگساز: نیما عظیمی نژاد، دستیار کارگردان:  سعیده دادگر، طراح گریم، طراح حرکت: علی گودینی، طراح صحنه: عباس نورآبادی، طراح لباس: پارمیدا محمد رحیمی، طراح پوستر و بروشور: رومینا محمد رحیمی، طراح نور: علی محمد رحیمی، روابط عمومی: علیرضا باقری، عکاس: فرشته دلشاد.
نمایش «پشت هم‌اندازها» هر شب ساعت ۲۰ و پانزده و به مدت ۷۰ دقیقه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره