نماد آخرین خبر

اجرای «سی صد» به مرحوم محمدعلی بهمنی تقدیم شد

منبع
مهر
بروزرسانی
اجرای «سی صد» به مرحوم محمدعلی بهمنی تقدیم شد

مهر/ سهراب پورناظری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی اجرای شامگاه جمعه نهم شهریور ماه پروژه «سی صد» را به محمدعلی بهمنی تقدیم کرد.پپروژه «سی صد» شب گذشته جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳، بار دیگر با حضور چهار هزار تماشاگر در کاخ سعدآباد به صحنه رفت.

در پایان این اجرا، سهراب پورناظری طراح و آهنگسازِ پروژه «سیصد» در سخنانی خطاب به تماشاگران گفت: متاسفانه خبردار شدیم که یکی از بزرگترین غزل‌سرایان معاصر ایران، استاد محمدعلی بهمنی از بین ما رفتند و ایشان را از دست دادیم، روحشان شاد و یادشان گرامی باد. ما اجرای امشب را به روح این شاعر بزرگ تقدیم می‌کنیم.

حدود یک دهه قبل کیخسرو پورناظری روی یکی از سروده‌های محمدعلی بهمنی تصنیفی ماندگار ساخت که در آلبوم «قطره‌های باران» و با صدای علیرضا قربانی منتشر شد.

رویداد هنری «سی صد» کاری از سهراب پورناظری است که این شب‌ها اجراهایش را در کاخ سعدآباد به صحنه می‌برد.

تهیه کنندگی «سیصد» را تهمورس پورناظری برعهده دارد و داستان این اثر با عنوانِ «گات» نوشته محمد رحمانیان است.

نوید محمدزاده، بهرام رادان، بهرام افشاری، گوهر خیراندیش، دلنیا آرام، علی براتی، هدیه آزیدهاک و اهورا ابوالحسنی بازیگران پروژه‌ سی‌صد هستند.

اشکان کمانگری به عنوان خواننده و رضا گوران به عنوان مشاور گروه کارگردانی در این پروژه حضور دارند. تهمورس پورناظری کارگردان هنری، علی براتی کارگردان حرکات فرم، مرتضی نجفی کارگردان نور و محمد قدس مجری طرح این پروژه هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar