نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

تازه‌ترین آمار فروش سینماها با پیش‌فروش «زودپز»

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تازه‌ترین آمار فروش سینماها با پیش‌فروش «زودپز»

ایسنا/ پرفروش‌ترین فیلم‌ها در هفته گذشته بجز «تگزاس ۳» که از خردادماه روی پرده سینماست، «مفت بر»، «پول و پارتی»، «قیف» و «ببعی قهرمان» بودند که در بین آن‌ها اکران انیمیشن «ببعی قهرمان » از دور روز قبل شروع شده است.

البته انتظار می‌رفت حضور بازیگران مطرح و پرطرفدار برخی فیلم‌های تازه اکران شده، مخاطبان بیشتری را به سینما بکشاند اما به نظر می‌رسد  کیفیت فیلم‌ها در سطحی نبوده که افراد بیشتری را ترغیب به سینما رفتن کند.  این در حالی است که پیش فروش فیلم «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده آغاز شده و بیش از ۵۰ میلیون تومان هم بلیت برایش فروخته شده است.

در حال حاضر فروش کلی سینما از ابتدای سال به ۹۵۳ میلیارد تومان رسیده و حدود ۱۷ میلیون نفر هم تماشاگر فیلم‌های اکران شده بوده‌اند.

بر اساس آمار سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) تا ظهر روز جمعه، ششم مهرماه فیلم «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی در صدر جدول فروش قرار دارد. این فیلم با ۴ میلیون و ۲۷۳ هزار نفر تماشاگر تاکنون حدود ۲۴ میلیارد تومان بلیت فروخته است.

«تمساح خونی» و «مست عشق» که اکران هر دو به پایان رسیده در جایگاه دوم و سوم جدول فروش قرار دارند.

اما در میان فیلم‌هایی که همچنان روی پرده هستند، «خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی با یک میلیون و ۵۶۰ هزار نفر تماشاگر ۸۵ میلیارد تومان فروش داشته است.

«پول و پارتی» سعید سهیلی هم با حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر تماشاگر به فروش ۸۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرده است.

«قیف» جدیدترین ساخته محسن امیریوسفی با بازی رضا عطاران که انتظار می‌رفت از نیمه شهریور تاکنون به مخاطبی بیش از ۳۶۶ هزار نفر دست پیدا کند، تا ظهر روز جمعه ۲۱ میلیارد تومان بلیت فروخته است.

«مفت بر» به کارگردانی عادل تبریزی با بازی حامد بهداد و سحر دولتشاهی هم کمتر از پیش‌بینی‌ها فروش داشته و با ۲۷۰ هزار نفر تماشاگر به فروش ۱۵ میلیارد تومانی رسیده است.

«شهر گربه‌ها ۲» به کارگردانی جواد هاشمی از جمله فیلم‌های مربوط به کودکان و جوانان است که روی پرده سینماها نمایش داده می‌شود و با حدود ۱۳۳ هزار نفر تماشاگر نزدیک به ۷ میلیارد تومان بلیت فروخته است

انیمیشن «ببعی قهرمان» که اختصاص تبلیغات ویژه به آن در تلویزیون جلب توجه کرده است، در دو روز اول  اکران با حدود ۶۰ هزار نفر تماشاگر به فروش سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است.

فیلم «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی هم با ۲۶ هزار نفر تماشاگر فعلاً یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بلیت فروخته است.

«قلب رقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور با ۱۶۴ هزار نفر تماشاگر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بلیت فروخته است.

کمدی «شهسوار» به کارگردانی حسین نمازی هم با حدود ۱۰۰ هزار نفر تماشاگر به فروش ۶ میلیارد تومانی رسیده و «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا که به عنوان نماینده ایران در اسکار انتخاب شده با ۱۰۹ هزار نفر تماشاگر، ۵ میلیارد و ۴۶۱ هزار تومان بلیت فروخته است.

«کارزار» به کارگردانی شهرام اسدزاده که از نیمه شهریور ماه روی پرده سینماها رفته تاکنون حدود چهار هزار نفر تماشاگر داشته و ۲۲۱ میلیون تومان فروش داشته است. همچنین فیلم «لختگی» به کارگردانی کاوه دهقانپور نیز که در آخرین روزهای شهریورماه روی پرده رفت با ۱۲۰۰ نفر تماشاگر به فروش ۷۶ میلیون تومان رسیده است.

«نفرین آرتا» به کارگردانی مجید کریمی نیز که از چهارشنبه گذشته اکرانش آغاز شده، ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بلیت فروخته است.

فیلم «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ هم که به صورت تک سانس در بعضی سینماها اکران می‌شود از ۱۰ مرداد تاکنون ۴۵ هزار نفر تماشاگر داشته و ۲ میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان بلیت فروخته است.

فیلم «یادگار جنوب» نیز با ۲۰۰ هزار نفر تماشاگر ۱۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان فروش داشته است.

«ملاقات با جادوگر» به کارگردانی حمید بهرامیان با ۱۸۶ هزار نفر تماشاگر بیش از ۱۱ میلیارد تومان بلیت فروخته و آخرین فروش «ساعت ۶ صبح» مهران مدیری هم که که از شکست خورده‌های گیشه امسال است، با ۱۰۶ هزار نفر تماشاگر حدود ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ثبت شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره