نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

ممنون آقای مدیری بامعرفت

منبع
فيلم نيوز
بروزرسانی
ممنون آقای مدیری بامعرفت

فیلم نیوز/ هفته گذشته وقتی بازی برگشت یکی از بازی‌های نیمه نهایی از مجموعه «گل یا پوچ» در پلتفرم فیلیمو منتشر شد، همه از باخت عمو رجب، یکی از بازیکن‌های محبوب این رئالیتی‌شو ناراحت شدند. مهران مدیری به عنوان گرداننده مسابقه هم در آن قسمت با بغض از عمو رجب خداحافظی کرد. حالا با پخش تازه‌ترین قسمت این مجموعه، اتفاق تازه‌تری برای عمو رجب افتاد. مهران مدیری از سوی خودش سهم عمو رجب از مبلغی را که در صورت برنده شدن به دست می‌آورد به او هدیه داد.
 «گل یا پوچ» که پخش آن از مردادماه امسال شروع شده، به یکی از برنامه‌های محبوب در میان مخاطب عام تبدیل شده است. اما در قسمت اخیر این برنامه اتفاقاتی افتاد که بیش از پیش این رئالیتی‌شو را در معرض توجه قرار داد.
 مهران مدیری در برنامه جدید «گل یا پوچ» اتفاق جالبی را رقم زد


 یکی از بازیکن‌های محبوب این مسابقه که از اول هم به دلیل نحوه بازیش مورد توجه بود، فردی است به نام عمو رجب. او اعلام کرده بود که اگر در این مسابقه مبلغ 500 میلیونی که سهمش از جایزه مسابقه است را برنده شود، این مبلغ را خرج خرید جهیزیه برای دخترش خواهد کرد. اما براساس روند مسابقه او باخت و از این جایزه محروم ماند. این محرومیت باعث بغض و ناراحتی مهران مدیری، میزبان برنامه در قسمت پیشین آن شد. ناراجتی که به سرعت در شبکه‌های مجازی وایرال شد. همان روز درباره تقابل مدیری با عمو رجب به دلیل فقری که این هنرمند در دوران زندگی‌اش چشیده نوشتیم و حالا در حرکتی خیرخواهانه مدیری سهم جایزه عمو رجب را در قسمت جدید از خودش به او تقدیم کرد.
 عمو رجب بعد از دریافت جایزه‌اش از مهران مدیری احساساتی شد.
در جدیدترین قسمت مسابقه «گل یا پوچ» که از صبح روز یکشنبه هشتم مهر ماه بر روی خروجی پلتفرم فیلیمو قرار گرفته، رجب آمری، مشهور به عمو رجب که در قسمت قبل از دور مسابقات حذف شده بود، جلوی دوربین آمد و مهران مدیری در کنار او قرار گرفت و گفت:«اولین کسی که در فراخوان آمد عمو رجب بود. همه تو این برنامه کاپ اخلاق داشتن. اما عمو رجب یک کاپ اخلاق جدا دارد، بع خاطر مهربونیش، به خاطر دوست‌داشتنی بودنش.» مدیری در ادامه همه را غافلگیر کرد و ادامه داد:«من می‌خواستم با افتخار با افتخار با افتخار، از خودم پانصد میلیون تومان تقدیم کمک به عمو رجب». مدیری که تنها در این برنامه میزبان است، با این کار معرفتی را در حق رجب آمری انجام داد که ممکن بود فرد دیگری توان یا تمایلی به انجام آن نداشته باشد. عمو رجب پیش از این اعلام کرده بود که برای مراسم عروسی و خرید جهیزیه برای دخترش به سهمش از جایزه این مسابقه که مبلغ 500 میلیون تومان است، احتیاج دارد. اما باخت او امکان رسیدن به این جایزه را از او گرفته بود.
رئالیتی شو «گل یا پوچ» به قسمت فینال رسیده که قرار است این مرحله در قالب دو بازی رفت و برگشت انجام شود که قسمت اول فینال یکشنبه هفته آینده منتشر خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره