خبرآنلاين/ با گذشت يکهفته از انتشار ويژهبرنامه اينترنتي «کلاسيکو» در پلتفرمهاي ويديويي، اين برنامه با ثبت تعداد دو ميليون و ۷۲۶هزار بيننده، با اختلاف زيادي همچنان رکورددار تعداد تماشاگر در بين تمام محتواهاي شبکه نمايش خانگي است.
با گذشت يک هفته از انتشار اين برنامه، مجموع تعداد بازديد در سه پلتفرم فيليمو، نماوا و بازار به رکورد
دوميليون و ۷۲۶هزار بيننده رسيده است. رکوردي که در ۲۴ ساعت اوليه انتشار هم برابر با يک ميليون و ۸۲۰ هزار تماشاگر بود.
«کلاسيکو» يک ويژهبرنامه اينترنتي به تهيهکنندگي عادل فردوسيپور است که به مناسبت رقابت حساس دو تيم بارسلونا و رئال مادريد و با اجراي پژمان جمشيدي ساخته شده است. علي دايي، وريا غفوري، اميرمهدي ژوله و ژابي آلونسو مهمانهاي اين برنامه بودند که به بحث و تحليل پيرامون اين مسابقه هيجانانگيز پرداختند.
همچنين با توجه به اين نکته که براي هر دستگاه تماشا ميتوان بيشتر از يک تماشاگر را در نظر گرفت، بايد درنظر داشت که عدد اعلام شده برآوردي از حداقل تعداد تماشاگر در ۷ روز اول انتشار است و تعداد واقعي تماشاگران «کلاسيکو» در يک هفته ابتدايي انتشار عددي فراتر از دو ميليون و ۷۲۶ هزار نفر تخمين زده ميشود.
بازار