نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

پایتخت ۶ پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیون در هفته اول نوروز

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
پایتخت ۶ پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیون در هفته اول نوروز
باشگاه خبرنگاران/ براساس نظرسنجي مرکز تحقيقات رسانه ملي از برنامه‌هاي مختلف رسانه ملي در هفته اول نوروز ۹۹، بيش از ۹۰ درصد مردم سراسر کشور بيننده برنامه‌هاي تلويزيوني بوده‌اند که ۸۰.۵ درصد آن‌ها برنامه‌هاي ويژه نوروز را تماشا کرده‌اند. در ميان برنامه‌هاي مختلف سريال نوروزي، پايتخت ۶ شبکه يک سيما با ۷۵ درصد مخاطب بيشترين بيننده را داشته است. بر اساس اين نظرسنجي حدود ۹۰ درصد بينندگان پايتخت ۶، در حد زياد از آن رضايت داشته‌اند. بعد از سريال پايتخت ۶، سريال دوپينگ شبکه سه با ۴۲ درصد مخاطب در رتبه دوم قرار دارد. بيش از ۸۰ درصد از بينندگان سريال دوپينگ در حد زياد از محتواي طنز اين سريال رضايت داشته‌اند. سريال کاميون شبکه دو سيما هم با ۲۷.۱ درصد در رتبه سوم سريال‌هاي نوروزي قرار گرفته و سريال ميانبر شبکه پنج سيما هم با حدود ۱۰ درصد مخاطب، در رتبه چهارم سريال‌هاي نوروزي تلويزيون جاي گرفته است. اتفاق نود و نه؛ ويژه تحويل سال شبکه سه، پرمخاطب‌ترين ويژه‌برنامه تحويل سال بر اساس نظرسنجي مرکز تحقيقات رسانه ملي، از ميان برنامه‌هاي بررسي شده ويژه تحويل سال ۹۹، برنامه اتفاق نود و نه شبکه سه سيما با اجراي رضا رشيدپور با ۳۱.۲ درصد مخاطب، پربيننده‌ترين ويژه تحويل سال تلويزيون شد. بعد از برنامه اتفاق ۹۹، فرمول يک شبکه يک سيما با اجراي علي ضيا در فاصله کمتر از سه درصد با برنامه اتفاق نود و نه با ۲۸.۳ درصد بيننده، در رتبه دوم بهترين برنامه‌هاي تحويل سال قرار گرفت. بهار جان شبکه پنج سيما هم با ۱۱.۲ درصد بيننده و با اجراي محمد عليزاده و هيراد حاتمي در رتبه سوم بهترين برنامه‌هاي ويژه تحويل سال ۹۹ قرار گرفت. رتبه ويژه برنامه‌هاي تحويل سال ۹۹ در شبکه‌هاي ديگر سيما به شرح زير است: ۴ - چهل تيکه شبکه نسيم با ۸.۱ درصد بيننده ۵ - دو نيمه ماه شبکه دوسيما با ۶.۹ درصد بيننده ۶ - سين هشتم شبکه قرآن و معارف سيما با ۵ درصد بيننده ۷ - ويژه تحويل سال شبکه اميد سيما با ۳.۵ درصد بيننده ۸ - ويژه تحويل سال شبکه افق سيما با ۳ درصد بيننده همچنين براساس نظرسنجي مرکز تحقيقات رسانه ملي، بيش از ۵۷ درصد مردم در سراسر کشور حداقل يکي از برنامه‌هاي شبکه‌هاي استاني سازمان را در ايام نوروز تماشا کرده‌اند. ۲۰ درصد از مردم هم در هفته اول نوروز ۹۹ شنونده برنامه‌هاي نوروز راديو بوده‌اند که از اين ميان، راديو آوا بيشترين تعداد مخاطب را به خود جذب کرده است. براساس اين نظرسنجي رتبه شبکه‌هاي راديويي در هفته اول نوروز از نظر ميزان شنونده به شرح ذيل است: ۱ - راديو آوا با ۲۸.۱ درصد شنونده ۲ - راديو ايران با ۱۲.۲ درصد شنونده ۳ - راديو جوان با ۱۱.۵ درصد شنونده ۴ - راديو پيام با ۹.۴ درصد شنونده ۵ - راديو ورزش با ۶.۵ درصد شنونده ۶ - راديو فرهنگ با ۳.۶ درصد شنونده ۷ - راديو سلامت با ۲.۹ درصد شنونده ۸ - راديو صبا با ۲.۹ درصد شنونده ۹ - راديو معارف با ۲.۲ درصد شنونده مرکز تحقيقات سازمان صداو سيما دوشنبه آينده نظرسنجي خود درباره ويژه برنامه‌هاي مختلف تلويزيون را اعلام خواهد کرد.
#باهم_شکستش_مي‌دهيم ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد