نماد آخرین خبر

چرا شهاب حسینی از «بدون همه چیز» جدا شد؟

منبع
مهر
بروزرسانی
چرا شهاب حسینی از «بدون همه چیز» جدا شد؟

مهر/ تهيه‌کننده فيلم «بدون همه چيز» در خصوص اخبار منتشر شده درباره جدايي شهاب حسيني و علي مصفا از اين پروژه توضيحاتي ارائه کرد.
جواد نوروزبيگي تهيه‌کننده فيلم سينمايي «بدون همه چيز» به کارگرداني محسن قرايي که اين روزها در حال فيلمبرداري است درباره خبرهاي منتشر شده مبني‌بر جدايي چند بازيگر از اين فيلم بيان کرد: علي مصفا پيش از سال جديد از پروژه جدا شده بود و اين جدايي مربوط به حالا نيست، يعني درست‌تر اين است که او اصلاً در پروژه حضور نداشت.

وي توضيح داد: وقتي پيش از اتمام سال ۹۸ ماجراي کرونا پيش آمد، علي مصفا در همان مرحله مذاکرات اوليه از پروژه جدا شد. ضمن اينکه با تغيير برنامه توليد ما، برنامه‌ريزي علي مصفا هم به هم مي‌ريخت. ما برنامه‌ريزي‌اي داشتيم که مي‌خواستيم طبق آن عمل کنيم اما با آغاز همه‌گيري کرونا برنامه ما دچار تغيير شد و فيلمبرداري عقب افتاد، به همين دلايل و براي لزوم رعايت قرنطينه توسط ايشان، پيش از سال از گروه ما جدا شدند. ما تا آن زمان با ۲ بازيگر قرارداد بسته بوديم که يکي از آن‌ها آقاي مصفا بود.

اين تهيه کننده درباره دلايل جدايي شهاب حسيني و شرايط همکاري‌اش با اين پروژه هم توضيح داد: شهاب حسيني چندي پيش با توافق کامل از پروژه جدا شد. يعني هر دو اين عزيزان با توافق از پروژه انصراف دادند. آقاي حسيني در شروع کار حضور داشت و در چند سکانس بازي هم کرد اما در ادامه از پروژه انصراف داد و آقاي هادي حجازي‌فر جايگزين ايشان در پروژه شد.

نوروزبيگي در پايان اظهار کرد: ما اين روزها با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و گرفتن تست‌هاي مختلف از بازيگران در حال کار هستيم و فيلمبرداري «بدون همه چيز» همچنان ادامه دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar