نماد آخرین خبر

اکران آنلاین انیمیشن «آخرین داستان» از 17 شهریور

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اکران آنلاین انیمیشن «آخرین داستان» از 17 شهریور

ايسنا/ انيميشن سينمايي «آخرين داستان» به نويسندگي و کارگرداني اشکان رهگذر از محصولات استوديو هورخش از روز دوشنبه، 17 شهريور اکران آنلاين مي‌شود.
انيميشن سينمايي «آخرين داستان» به نويسندگي و کارگرداني اشکان رهگذر که پخش جهاني آن پيش از اين در بيش از 32 کشور جهان همچون آمريکا، روسيه، هند، اسپانيا و... آغاز شده بود، از روز دوشنبه، 17 شهريور 1399 در پلتفرم آپرا اکران آنلاين مي‌شود.
علاقمندان به سينما مي‌توانند با تهيه بليت، از طريق سامانه آپرا به صورت آنلاين به تماشاي اين فيلم بنشينند.
در خلاصه داستان اين انيميشن که برداشتي آزاد از داستان «ضحاک» شاهنامه فردوسي است، آمده است: «جمشيد رفته است و ضحاک در پي طمع و جاه طلبي براي محاصره جمکرد، به نيابت از پدر بر تخت جمشيد تکيه مي‌زند، اما افسوس که اهريمن بر وجود ضحاک سيطره يافته و تاريکي او تمام شهر را فرا مي‌گيرد. در اين ميان آفريدون که کودکي است کشاورز زاده، متولد مي‌شود و براي دادخواهي خون پدر و مادرش پيرو کاوه آهنگر قيام مي‌کند..»
اکبر زنجانپور، حامد بهداد، ليلا حاتمي، پرويز پرستويي، اشکان خطيبي، باران کوثري، حسن پور شيرازي، شقايق فراهاني، مليکا شريفي نيا، بانيپال شومون، روزبه فرخ نعمتي، بيتا فرهي، مجيد مظفري، زهير ياري از مجموع بازيگراني هستند که در اين انيميشن صداپيشگي کرده‌اند. 
«آخرين داستان» اولين انيميشن بلند سينمايي توليدشده در استوديو هورخش است که تاکنون موفق به دريافت 15 جايزه ملي و بين‌المللي شده است. همچنين اين انيميشن به‌عنوان نماينده سينماي ايران در فهرست اوليه اسکار 2020 قرار داشت و براي اولين بار در جشنواره بين‌المللي فيلم انيميشن انسي فرانسه به نمايش درآمد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره