برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مریم ماهور: پشتکار اصلی‌ترین فاکتور برای مجری شدن است

منبع
صبا
بروزرسانی
مریم ماهور: پشتکار اصلی‌ترین فاکتور برای مجری شدن است

صبا/ يک مجري تلويزيون از علاقه‌اش به دنياي بازيگري و فعاليت اين روزهاي در حوزه اجرا صحبت کرد.
 مريم ماهور مجري تلويزيون درباره فعاليت‌‌هاي اخير خود بيان کرد: در حال حاضر مدتي است مشغول به اجراي برنامه‌هاي «ترانه باران» (شبکه شما)، مسابقه «نما به نما» (شبکه آي فيلم)، «روز خوش» (شبکه جام جم) و «هفت رنگ» (شبکه آموزش) هستم و در کنار آن نيز به دليل تاثير شيوع بيماري کرونا در فعاليت‌هاي هنري و ساير صنوف، به مطالعه، ورزش و يادگيري در منزل مي‌پردازم.

او ادامه داد: فضاي اجرا براي هر فرد مستعدي مي تواند باز شود، اما به شرط آنکه توانايي‌ها و دانش لازم را داشته باشد و صد البته که در کنار آن‌ها نيز مي‌بايست تلاش مستمر و اميد نيز داشت. از نگاه من اصلي ترين فاکتور براي مجري شدن پشت‌کار است، اگر فردي به کار اجرا علاقه داشته باشد و براي آن از خواب و استراحت و تفريح خود بزند و به هدف اصلي خود يعني اجرا بپردازد، بدون شک موفقيت سريعي براي او رخ خواهد داد.

مجري برنامه «حالا خورشيد» با بيان اينکه پيشنهادهايي براي بازيگري نيز داشته است، گفت: بسياري از تهيه کننده‌ها و کارگردان‌هاي سينما و تلويزيون لطف داشتند و پيشنهادهاي جذابي در حوزه بازيگري به من دادند که تا امروز به دليل مشغله کاري نتوانستم آن‌ها را قبول کنم. باوجود آنکه اولويت اول در زندگي هنري من اجرا خواهد بود، اما اگر پيشنهاد جذابي شود که وقت کافي براي آن داشته باشم، بازيگري را نيز تجربه خواهم کرد چراکه معتقدم هيچ چيز غيرممکن نيست.


او افزود: بازيگري يک چالش جديد و جذاب براي من محسوب مي‌شود اما به صورت حرفه‌اي علاقمند به اجرا هستم که خوشبختانه بخت و اقبال با من يار بوده و توانستم به آنچه دوست داشتم برسم. خداوند را شاکرم که هرچه در اين راه بدست آورده‌ام از تلاش و پشت‌کاري بوده است که همواره سرلوحه قرار داده‌ام، علاوه بر اين‌ها انسان‌هاي درست و بزرگي نيز در اين مسير مرا ياري کردند.

مجري برنامه «ترانه باران» با تاکيد براينکه حاشيه‌ هنرمندان امروزه افزايش بسياري داشته است، خاطرنشان کرد: اگر روزي در مسير بازيگري نيز قدم بگذارم، مي‌بايست توانايي و دانش کافي براي آن را نيز داشته باشم. همانطور که در مسير اجرا سعي کرده‌ام بر خلاف بسياري از هنرمندان از حاشيه دورباشم، اين اتفاق را در بازيگري نيز رقم خواهد زد و به هر قيمتي بازيگر نخواهم شد.

او در پايان تاکيد کرد: يکي از مهمترين اهدافم اين است که روزي به جايگاهي برسم که بتوانم افراد مستعد و جوان را در کنار يکديگر جمع کنم و بتوانم چهره‌هاي جديدي که دانش، اطلاعات، ايده و استعداد کافي در هر عرصه‌اي را دارند به هدف خود برسانم. در اين مسير معتقدم اگر انسان به خودش انرژي بدهد، حالش خوب باشد و براي هيچ فردي از همکاران خودش بد نخواهد، قطعا اتفاقات درست و خوبي برايش رخ خواهد داد. من تا به امروز اين قوانين را رعايت کرده‌ام و اميدوارم در آينده نيز بتوانم اين روند را ادامه‌ دهم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره