نماد آخرین خبر

«روز عزیز» از دو شبکه رادیویی پخش می شود

منبع
مهر
بروزرسانی
«روز عزیز» از دو شبکه رادیویی پخش می شود

مهر/ فرازي از زندگي حضرت امام سجاد (ع) در سريال راديويي «روز عزيز» به کارگرداني رضا عمراني از راديو نمايش و راديو ايران پخش مي شود.
به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روابط عمومي راديو نمايش، اشرف السادات اشرف نژاد تهيه کننده سريال راديويي «روز عزيز» درباره پخش اين مجموعه گفت: اين نمايش راديويي، فرازي از زندگي امام سجاد (ع) است که ضمن آموزش دادن قرآن و سواد به بردگان آنها را از اربابانشان خريداري و سپس آزاد مي‌کرد.

وي افزود: داستان اين نمايش که هاجر کوشکي آن را نوشته درباره برده‌اي است که آرزو دارد امام سجاد (ع) را ملاقات کند تا بتواند خود و نامزدش را از دست اربابانشان نجات دهد اما روزي که به سمت خانه امام مي‌رود خانه را در محاصره مي بيند و نمي‌تواند با امام ملاقات کند و پس از آن امام به شهادت مي‌رسد و اتفاق جديدي در زندگي اين برده رخ مي‌دهد.

اشرف نژاد در مورد نحوه تهيه کنندگي اين سريال راديويي گفت: اين نمايش فضاهاي متفاوتي دارد که نياز به افکت هاي مختلفي نيز داشت، سعي کردم فضاسازي آن به گونه‌اي باشد که آن دوران را در ذهن شنونده به خوبي ترسيم کند.

وي عنوان کرد: در «روز عزيز» بهادر ابراهيمي بازيگر نقش اصلي برده است و محمد شريفي مقدم، حميد يزداني، راضيه موميوند و محمد آقامحمدي ساير بازيگران آن هستند. همچنين کارگرداني حرفه‌اي رضا عمراني اين سريال راديويي را قابل دفاع و شنيدني کرده است.

سريال راديويي «روز عزيز» به سفارش راديو ايران در اداره کل هنرهاي نمايشي راديو توليد شده است که از امشب ۲۲ شهريور ساعت ۲۲:۳۰ روي آنتن راديو ايران مي‌رود و هر شب ساعت ۲۳:۴۵ نيز از راديو نمايش پخش مي‌شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar