باشگاه خبرنگاران/ «مولان» لايو اکشن جديد کمپاني ديزني اکران خود را در گيشه چين آغاز کرد اما مورد استقبال واقع نشد.
 
 اين هفته فيلم سينمايي «مولان» محصول ديزني، در چين اکران شد و با رقم نااميدکننده ۲۳ ميليون دلار کار خود را آغاز کرد. اين فروش براي «مولان» در منطقه‌اي مهم مانند چين دور از انتظار بود.

در حالي که اين فيلم بيشترين ميزان فروش هفتگي را رقم زد و در جايگاه نخست قرار گرفت، اما با توجه به آمار داده شده اختلاف کمي با فيلم سينمايي «هشت صد» داشته که ۲۱.۷ ميليون دلار فروخته است. به گفته ورايتي، ديزني براي جذب مخاطبان چيني به اين فيلم اقدامات زيادي انجام داده تا حس نسخه اصلي انيميشن که سال‌ها پيش منتشر شده بود به آن‌ها انتقال داده شود، اما به نظر موفق نبوده است.

به دليل حاشيه‌هاي مختلفي که براي ديزني و اين فيلم پيش آمده حمايت زيادي از فيلم نشد و چند روز گذشته نيز بين مخاطبان صحبت و درخواست‌هايي براي تحريم و تماشا نکردن اين فيلم صورت گرفت.
اين فيلم آمريکايي که ۲۰۰ ميليون بودجه ساخت داشته توسط نيکي کارو، فيلمساز نيوزيلندي ساخته شده و در حال حاضر پيش بيني مي‌شود که ۴۱ ميليون دلار در يک ماه بفروشد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar