نماد آخرین خبر

حاشیه‌نگاری بر خبر ساخت «شهر موش‌ها ۳»

منبع
ايسنا
بروزرسانی
حاشیه‌نگاری بر خبر ساخت «شهر موش‌ها ۳»

ايسنا/ روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي امروز اعلام کرد که با انعقاد قرارداد نگارش فيلمنامه «شهرموش‌ها ۳» بين مرضيه برومند و بنياد سينمايي فارابي، اين کارگردان و فيلمنامه‌نويس سينماي کودک و نوجوان، کار نگارش سومين قسمت از اين فيلم عروسکيِ موفق را آغاز کرد.

بر اساس اين خبر، قسمت اول «شهر موش‌ها» به تهيه‌کنندگي بنياد سينمايي فارابي در سال ۱۳۶۴ و در پي موفقيت برنامه تلويزيوني «مدرسه موش‌ها»، به‌کارگرداني مرضيه برومند با همکاري  محمدعلي طالبي ساخته شد و جزو پرمخاطب‌ترين آثار سينماي ايران در آن دهه محسوب مي‌شود.
قسمت دوم «شهر موش‌ها»، با استفاده از کاراکترهايي از نسل بعدي موش‌هاي نسخه قديمي، در سال ۹۳ به کارگرداني مرضيه برومند و با مشارکت بنياد سينمايي فارابي ساخته شد و در آن مقطع هم فروش خوبي داشت.

مرضيه برومند در سال 91 در مقطعي که مي خواست «شهر موش‌ها 2» را بسازد گفت که  خيلي سخت است و براي ساخت اين فيلم آسوده‌خاطر نيست.

او به ايسنا گفته بود: من «شهر موش‌ها» را از آن خودم نمي‌دانم بلکه از آن نسلي مي دانم که با آن خاطره دارد و بر شخصيتش تاثير گذاشته است پس بايد مواظب باشم تا در «شهر موش‌ها 2» خاطرات کودکي‌ آن نسل خدشه‌دار نشود.

حال امروز خبر مي رسد «شهر موشها 3» ساخته مي شود اما جز خبر اعلام نگارش فيلم نامه ، جزييات بيشتري از آن اعلام نشده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره