نماد آخرین خبر

شهره سلطانی مهمان «حس مشترک» می‌شود

منبع
مهر
بروزرسانی
شهره سلطانی مهمان «حس مشترک» می‌شود

مهر/ ويژه‌ برنامه گفتگو محور «حس مشترک» در ۳ روز آينده با حضور سيدعلي صالحي، امير غفارمنش و شهره سلطاني روي آنتن مي‌رود.
 ويژه برنامه گفتگو محور «حس مشترک» به تهيه‌کنندگي پويانهدايتي در روزهاي پاياني شهريورماه ميزبان سه بازيگر سينما و تلويزيون مي‌شود.
سيدعلي صالحي روز جمعه ۲۸ شهريورماه، امير غفارمنش روز شنبه ۲۹ شهريور و شهره سلطاني روز يکشنبه ۳۰ شهريورماه مهمان اين ويژه برنامه محرمي مي‌شوند.
اين برنامه در پايان هر گفتگو با مهمانان خود، انگشتري با نگيني ارزشمند که ساخته شده از سنگ مضجع شريف امام حسين (ع) است، به آن‌ها اهدا مي‌کند.
«حس مشترک» در ۳۰ قسمت، در کنار گفتگو با شخصيت‌هاي سينما، تلويزيون و ورزشکاران درباره تجربه‌هاي معنوي و ارادتشان به امام حسين (ع)، ميزبان واقفيني از سراسر کشور خواهد بود تا درباره فرهنگ ارزشمند وقف با آن‌ها گفتگو کند.
در کنار اين مهمانان، کادر درماني و افرادي که به نوعي زندگي‌شان به محرم گره خورده مقابل دوربين اين برنامه قرار خواهند گرفت.

«حس مشترک» به تهيه‌کنندگي پويان هدايتي کاري از گروه معارف شبکه دو با مشارکت سازمان اوقاف و امور خيريه است که در ايام محرم و صفر هر شب بعد از خبر ساعت ۲۲.۳۰ از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.
همچنين بازپخش اين برنامه روز بعد در ساعت‌هاي ۶:۴۰ و ۱۴ از شبکه دو سيما خواهد بود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره