نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مهران رجبی

منبع
مهر
بروزرسانی
آخرین خبر از وضعیت جسمانی مهران رجبی

مهر/ تهيه‌کننده سريال «شهيد شهرياري» که مهران رجبي چند روز قبل براي ايفاي نقش در آن وارد زنجان شد،‌ درباره شرايط اين بازيگر ضمن تأييد ابتلاي او به کرونا تأکيد کرد در حال حاضر وضعيت او وخيم نيست.
مصطفي علمي‌فرد تهيه‌کننده سريال «شهيد شهرياري» درباره وضعيت مهران رجبي بازيگر اين سريال که به دليل ابتلا به کرونا در برخي رسانه‌ها وخيم توصيف شده است بيان کرد: خدا را شکر مهران رجبي وضعيت نسبتاً خوبي دارد، با اين حال تحت مراقبت است و همکاران ما در سريال همين امروز با وي ملاقات داشتند.

وي با اشاره به ابتلاي رجبي به بيماري کرونا پيش از ورود به پروژه برخلاف برخي خبرها، بيان کرد: آقاي رجبي چند روز پيش براي بازي در سريال «شهيد شهرياري» وارد زنجان شد. با اين حال قبل از اينکه جلوي دوربين برود در همان اولين روز که به زنجان رسيد حالش نامساعد بود، ما همان روز او را به بيمارستان برديم و حالا چندي روزي است که بستري است. ابتلاي ايشان به کرونا خيلي شديد نيست و بنابر اعلام پزشکان در حدود ۴ تا ۵ درصد ريه‌هاي‌شان درگير اين ويروس شده است.

اين تهيه‌کننده اضافه کرد: وضعيت فعلي وي در گفتگو با پزشکان هم نشان مي‌دهد چندان وخيم نيست اما به هر حال دوره نقاهت را سپري مي‌کند.

علمي‌فرد در پايان اظهار کرد: اميدواريم حال آقاي رجبي زودتر خوب شود تا بتوانيم از حضورش در سريال شهيد شهرياري بهره ببريم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar