نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

۱۳ فیلم که کرونا مخاطبان آن‌ها را تا ۲۰۲۱ چشم‌انتظار نگه می‌دارد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
۱۳ فیلم که کرونا مخاطبان آن‌ها را تا ۲۰۲۱ چشم‌انتظار نگه می‌دارد

باشگاه خبرنگاران/ در ابتداي سال ۲۰۲۰، علاقه‌مندان به سينما منتظر تماشاي عناويني مانند «تل ماسه»، «بيوه سياه»، «در ارتفاعات»، «گشت جنگلي»، «ابدي ها»، «داستان طرف غربي» و همينطور دنباله‌هاي مورد انتظاري مثل تاپ گان و همينطور جيمزباند و سريع و خشن بوده اند.

با گذشت چند ماه از سال ۲۰۲۰ همه چيز با همه گيري ويروس کرونا تغيير کرد. با بسته شدن سينماها، دومينوي تعويق اکران فيلم‌ها يکي پس از ديگري اتفاق افتاد. برخي از استوديو‌ها نيز خيلي زود فيلم‌هاي خود را از تقويم اکران خارج و آن را به سال آينده موکول کردند. بنابراين با پايان سال ۲۰۲۰ و آغاز ۲۰۲۱، سينما دوستان اميدوار هستند با استفاده از واکسن اين ويروس پس از مدت‌ها با خيال راحت به سينما بروند. براي کساني که هنوز در آمريکا براي رفتن به سينما دو دل هستند، برادران وارنر برنامه ريخته که فيلم هايش را همزمان با اکران در سينما به صورت آنلاين  از طريق HBO Max اکران کند.
در ادامه ببينيد چه فيلم‌هايي قرار بود امسال اکران شوند، اما اکنون قرار است در شلوغي سال ۲۰۲۱ به نمايش گذاشته شوند.
 
سفر به آمريکا ۲ «Coming ۲ America»
تاريخ انتشار: ۵ مارس (۱۵ اسفند)
پيش ار آنکه اين فيلم سينمايي با دريافت ۱۲۵ ميليون دلار به آمازون فروخته شود، قرار بود در دسامبر امسال به اکران برسد. ادي مورفي بازيگر اصلي اين فيلم است که مدت زيادي از انتشار قسمت نخست آن در سال ۱۹۸۸ مي‌گذرد. اين فيلم در مورد مردي است که به آمريکا باز مي‌گردد تا به گفته پدرش، پسر خود را پيدا کند. کريگ برور مانند قسمت اول، اين فيلم را کارگرداني کرده است.
 
مرد پادشاه «The King's Man»
فيلم‌هايي که اکرانشان از امسال به سال ۲۰۲۱ موکول شد
تاريخ اکران: ۱۲ مارس (۲۲ اسفند)
در اوايل همه گيري کرونا، قرار بود اين فيلمِ متيو وان، در ۱۸ سپتامبر اکران شود، اما در پايان تابستان استوديو قرن بيستم تصميم گرفت اکران فيلم را تا سال آينده به عقب بي اندازد. البته تاريخ اکران در ابتدا، ماه فوريه اعلام شد و در نهايت به ماه مارس تغيير پيدا کرد.
 
موربيوس «Morbius»
تاريخ اکران: ۱۹ مارس (۲۹ اسنفد)
موربيوس يکي از اولين فيلم‌هايي بود که در روز‌هاي ابتدايي شيوع ويروس، اکران آن به سال ۲۰۲۱ موکول شد. سوني در ۳۰ مارس اعلام کرد اين فيلم با بازي جرد لتو که يکي از نسخه‌هاي فرعي از دنياي مرد عنکبوتي محسوب مي شود و به تقويم اکران سال آينده اضافه شده است.
 
زماني براي مردن نيست «No Time to Die»
فيلم‌هايي که اکرانشان از امسال به سال ۲۰۲۱ موکول شد
تاريخ اکران: ۲ آوريل (۱۳ فروردين)‌
مي‌توان گفت اولين فيلم مهم هاليوود که مجبور به جابه جايي تاريخ اکران به خاطر ويروس کرونا شد، «زماني براي مردن نيست» بود. نمايش بيست و پنجمين فيلم جيمزباند پيش از آنکه سازمان جهاني بهداشت کرونا را يک بيماري همه گير بنامد به سال ۲۰۲۱ موکول شد. در اين فيلم به کارگرداني کري فوکوناگا براي آخرين بار شاهد نقش آفريني دنيل کريگ به عنوان مامور ۰۰۷ هستيم.
 
يک مکان ساکت ۲ «A Quiet Place Part II»
تاريخ اکران: ۲۳ آوريل (۳ ارديبهشت)
دنياله فيلم يک مکان ساکت در ابتدا براي اکران در ۲۰ مارس ۲۰۲۰ تنظيم شده بود و يک مراسم فرش قرمز نيز در نيويورک براي اين فيلم برگزار شد. بعد از يک بار تعويق اکران و با توجه به باقي ماندن ويروس کرونا، کمپاني پارامونت دوباره اعلام کرد که اکران در سال ۲۰۲۱ را براي اين فيلم به کارگرداني جان کرازينسکي و نقش آفريني اميلي بلانت در نظر گرفته است.
 
بيوه سياه «Black Widow»
فيلم‌هايي که اکرانشان از امسال به سال ۲۰۲۱ موکول شد
تاريخ اکران: ۷ مي (۱۷ ارديبهشت)
اين فيلم مارولي با بازي اسکارلت جوهانسون در نقش ابرقهرماني معروف خيلي زود از اکران در ۱ مي ۲۰۲۰ در سينما‌هاي امريکا منصرف شد. قبل از آنکه سال ۲۰۲۱ براي اکران اين فيلم در نظر گرفته شود قرار بود در ماه نوامبر به نمايش برسد که البته بر خلاف پيشبيني‌ها اوضاع سينماها و ويروس کرونا رو به بهبودي نرفت.
 
مرد آزاد «Free Guy»
تاريخ اکران: ۲۱ مي (۳۱ ارديبهشت)
اين فيلم علمي تخيلي و البته کمدي با بازي رايان رينولدز، قرار بود تابستان امسال اکران شود که کمپاني قرن بيستم، اکران  آن را به ماه دسامبر تغيير دارد. چند هفته بعد دوباره اين تاريخ هم تغيير کردو تا ۲۰۲۱ به تعويق افتاد.
 
گودزيلا در برابر کونگ «Godzilla vs. Kong»
فيلم‌هايي که اکرانشان از امسال به سال ۲۰۲۱ موکول شد
تاريخ اکران: ۲۱ مي (۳۱ ارديبهشت)
گودزيلا در برابر کونگ که اکرانش به سال ۲۰۲۱ موکول شد يکي از چندين اثري است که برادران وارنر همزمان با اکران در سينما‌ها در شبکه HBO Max نيز به نمايش مي‌گذارد. قبل از آن نتفليکس پيشنهاد ۲۰۰ ميليون دلاري براي خريد اين فيلم داده بود.
 
مارپيچ «Spiral»
تاريخ نمايش: ۲۱ مي (۳۱ ارديبهشت)
اکران اين فيلم با بازي کريس راک که بازسازي فيلم موفق «ارّه» است يک سال به عقب افتاد. در اين فيلم ساموئل جکسون و مکس مينگلا در نقش دوکاراگاه ظاهر مي‌شوند که روي پرونده قتل هاي مرموزي کار مي‌کنند.
 
خشن ۹ «F۹»
فيلم‌هايي که اکرانشان از امسال به سال ۲۰۲۱ موکول شد
اکران در تاريخ ۲۸ مي (۷ خرداد)
در ميانه ماه مارس بود که نهمين قسمت از مجموعه سريع و خشن به سال ۲۰۲۱ موکول شد. جاستين لين اين فيلم را کارگرداني کرده و وين ديزل، ميشل رودريگز و هلن ميرن مثل فيلم هاي قبلي به عنوان بازيگران اصلي در آن نقش آفريني مي‌کنند. جان سينا نيز در اين قسمت به جمع بازيگران اين مجموعه سينمايي اضافه شده است.
 
تاپ گان:ماوريک «Top Gun: Maverick»
تاريخ اکران: ۲ ژوئيه (۱۱ تير)
اين فيلم مورد انتظار با بازي تام کروز براي اکران در ژوئن برنامه ريزي شده بود و بعد به سال ۲۰۲۱ انتقال يافت. علاوه بر کروز در اين فيلم به کارگرداني جوزف کازينسکي، جان هم، جنيفر کانلي و گلن پاول هم نقش آفريني مي‌کنند.
 
گشت جنگلي «Jungle Cruise»
فيلم‌هايي که اکرانشان از امسال به سال ۲۰۲۱ موکول شد
تاريخ اکران ۳۰ ژوئيه (۸ مرداد)
اين فيلم که اميلي بلانت و دواين جانسون نقش آفريني مي‌کنند و ژاومه کويت سرا آن را کارگرداني کرده، در اوايل قرن بيستم روايت مي‌شود و بر روييک کاپيتان قايق و يک دانشمند متمرکز است که سفري را به سوي جنگل و درخت زندگي اغاز مي‌کنند.
 
تل ماسه «Dune»
اکران: ۱ اکتبر (۹ مهر)
اين فيلم که بر اساس رمان برجسته‌اي به نوشته فرانک هربرت و به کارگرداني دنيس ويلنوو ساخته شده در ژانر علمي تخيلي است. اسکار آيزاک، تيموتي شالامي، زندايا و جاش برولين بازيگران اين فيلم هستند.
فيلم‌هايي که اکرانشان از امسال به سال ۲۰۲۱ موکول شد
 
از ديگر فيلم‌هاي مهمي که اکران آن‌ها از امسال به سال ۲۰۲۱ موکول شده مي‌توان به «شکارچيان روح: بعد از زندگي»، «در ارتفاعات»، «کندي من»، «مرگ روي نيل»، «قتل‌هاي هالووين»، «جاودانه ها» و «داستان طرف غربي» اشاره کرد.
 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره