نماد آخرین خبر

معرفی برندگان جوایز فیلم مستقل بریتانیا

منبع
مهر
بروزرسانی
معرفی برندگان جوایز فیلم مستقل بریتانیا

مهر/ «راکس»، «خانه او» و «پدر» بيشترين جوايز فيلم مستقل بريتانيا ۲۰۲۱ را از آن خود کردند.

 «راکس» درامي درباره بزرگ شدن عنوان بهترين فيلم را از جوايز فيلم مستقل بريتانيا دريافت کرد. کوثر علي بازيگر اين فيلم نيز هم جايزه بهترين بازيگر زن نقش مکمل را برد و هم به عنوان بازيگر نوظهور جوان شناخته شد. ديگر بازيگر اين فيلم دانجلو اوسي کيسيدو نيز بهترين بازيگر مرد نقش مکمل شد. جايزه بهترين گروه بازيگران نيز به اين فيلم اهدا شد تا مجموع جوايزش را به ۵ برساند.

رِمي ويکس جايزه بهترين کارگردان را براي فيلم ترسناک «خانه او» برد و وونمي موساکو براي همين فيلم به عنوان بهترين بازيگر زن انتخاب شد. اين فيلم همچنين جايزه بهترين طراحي توليد و بهترين جلوه‌هاي ويژه را نيز از آن خود کرد.

آنتوني هاپکينز براي تصوير چهره پدري سالخورده در فيلم «پدر» به عنوان بهترين بازيگر مرد انتخاب شد و اين فيلم جايزه بهترين فيلمنامه را نيز براي فلوريان زلر و کريستوفر همپتون نويسنده و کارگردان آن به ارمغان آورد. جايزه بهترين تدوين نيز براي يورگوس لامپرينوس به اين فيلم تعلق گرفت.

«سرزمين آوارگان» بهترين فيلم بين‌المللي شد که تنها بخشي بود که به فيلم‌هاي غيرانگليسي اختصاص يافته بود.

جايزه بهترين کارگردان اول هم به رز گلس براي ساخت فيلم «سن ماد» اهدا شد و جايزه فيلمنامه اول هم به ريز احمد براي «مغول موگلي» تعلق يافت.

«دليلي که من پريدم» عنوان بهترين فيلم مستند انگليسي را از آن خود کرد.

در اين برنامه که به صورت آنلاين برگزار شد تام فلتونِ بازيگر، اجراي مراسم را برعهده داشت و شماري از بازيگران مطرح سال از جمله زندايا بازيگر «مالکوم و ماري»، اما کورين از سريال «تاج»، پريانکا چوپرا از فيلم «ببر سفيد»، ماريا باکالوا از فيلم «بورات ۲» جيمز نورتون از «مک‌مافيا» و دنيل کالويا از «برو بيرون» براي اهداي جوايز حضور داشتند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar