برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

فیلم و سریال‌های تلویزیون در روز دهم فروردین

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
فیلم و سریال‌های تلویزیون در روز دهم فروردین

باشگاه خبرنگاران/ امسال هم شبکه‌هاي سيما، برنامه‌هاي متنوع و متفاوتي را براي مخاطبان در نوروز ۱۴۰۰ نظر گرفته‌اند که در اين مطلب به فيلم و سريال هاي تلويزيون در روز دهم فروردين  اشاره مي‌کنيم:

شبکه يک
فيلم «۲۴ » محصول کشور آمريکا  ساعت ۱۱ از اين شبکه پخش مي‌شود.سريال ۲۴ در سال ۲۰۰۲ ساخته شده است. اين سريال محصول کشور آمريکا و در ژانر اکشن و پليسي معمايي است.

 قسمت  يازدهم  فصل سوم سريال «نون. خ» در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه اول سيما پخش مي‌شود و بازپخش آن ساعت ۳ بامداد، ۹ صبح و ۱۵ بعدازظهر است.


«سرياليست» به تهيه کنندگي مجتبي فرجي و محمد باريکاني کاري از گروه تاريخ، فرهنگ و هنر شبکه يک سيما است  در نوروز حوالي ساعت ۲۳:۳۰ از اين شبکه روي آنتن مي رود.
مستند «ايرانگرد»به تهيه کنندگي و اجراي جواد قارايي کاري از گروه اجتماعي شبکه يک سيماست که همزمان با نوروز ۱۴۰۰   ساعت ۱۸ روي آنتن مي‌رود.


برنامه «دستپخت» کاري از گروه اجتماعي شبکه يک سيماست که با تهيه کنندگي و اجراي سيد وحيد حسيني در ايام نوروز  ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۱۸ از اين شبکه پخش مي‌شود.
مسابقه «ايران» به صورت هر شبي و از ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه اول سيما پخش و ساعت‌هاي هفت و ۱۵ روز بعد بازپخش مي‌شود.

شبکه دو
قسمت  سيزدهم سريال «هم بازي»  ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دوم سيما پخش مي‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۲، ۱۶:۱۵و ۳۰ دقيقه بامداد است.


شبکه دو سيما در ايام نوروز فيلم‌هاي سينمايي جديد ايراني و خارجي را هر روز ساعت ۱۷:۰۰ روانه آنتن مي‌کند.سه‌شنبه ۱۰ فروردين «کفش‌هاي آهني» محصول ۲۰۲۰ روسيه  روي آنتن شبکه دو مي رود.

«شبکه کوچک» به تهيه‌کنندگي مسعود صفوي کاريست از گروه کودک و نوجوان شبکه دو که در ايام نوروز هر روز ساعت ۱۵:۰۰ در جدول پخش برنامه‌هاي اين شبکه قرار دارد.
خاله شادونه در کلبه کوهستان» کاري از اميد نجيب‌زاده و با حضور مليکا زارعي و عروسک‌هاي مختلف لحظاتي مفرح و شاد براي کودکان فراهم مي‌آورد. اين برنامه در تعطيلات نوروزي هر روز ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه دو روانه آنتن مي‌شود.

مسابقه «محاکات» به  تهيه کنندگي جواد فرحاني در ايام نوروز با اجراي منصور ضابطيان و حضور فلورا سام، رسول نجفيان و سوگل مشايخي هر شب ساعت ۲۳:۰۰ روانه آنتن مي‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.


 «کافه بازي» به تهيه‌کنندگي ماجد بازرگان با معرفي بازي‌هاي رايانه‌اي به روز براي نوجوانان حاوي بخش‌هاي مختلفي است که هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش مي‌شود.
«کلبه عموپورنگ» به تهيه‌کنندگي مسلم آقاجانزاده و کارگرداني احمد درويشعلي‌پور و نويسندگي محمد درويشعلي‌پور با رويکرد تحکيم روابط کودکان و خانواده و پرداختن به مفاهيم سبک زندگي ايراني- اسلامي، تشويق به حفظ محيط زيست و رعايت مسائل شهري و احترام به قوانين براي نوروز ۱۴۰۰ توليد شده است و هر شب ساعت ۱۹:۰۰ روانه آنتن مي‌شود.

شبکه سه
 قسمت دهم سريال «گاندو ۲» به کارگرداني جواد افشار و تهيه کنندگي مجتبي اميني هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روي آنتن مي رود و بازپخش آن ساعت ۱۴:۳۰ و ۱:۱۵  بامداد است.


ويژه برنامه نوروزي «سيم آخر» از ابتداي فروردين آغاز مي‌شود و هر شب ساعت ۲۲:۳۰ روي آنتن شبکه سه مي‌رود و طي شب‌هاي مختلف برخي از هنرمندان و چهره‌ها با تيمي از دوستانشان در اين رقابت شرکت کرده اند.

مسابقه «ستاره ساز» هر شب با اجراي حسين اسدي و عباس قانعي و با حضور داوران اين مسابقه، خداداد عزيزي، فيروز کريمي، سيروس دين محمدي و رضا شاهرودي فضاي شاد ورزشي را به تصوير مي‌کشد. اين برنامه  هر شب ٢٣/٥٥ پخش مي شود و بازپخش اين برنامه هر روز ساعت ١٧ صبح خواهد بود.
«زوجي نو» با اجراي باربد بابايي  ساعت ۱۹:۳۰  از شبکه سه پخش شود.


مجموعه برنامه «شوخي شوخي»  به تهيه‌کنندگي محمد ابوالحسني و کارگرداني محمد لقمانيان ساخته شده است  با آيتم‌هايي در حال و هواي بهار ساعت ۲۱:۳۰ پخش مي شود.

فيلم سينمايي «انتقام اژدها» محصول کشور آمريکا فردا ساعت ۱۵ روي آنتن شبکه مي رود.کشاورز جواني که خانواده اش توسط مهاجمان وحشي در حومه شهر کشته مي‌شوند، تلاشي حماسي براي انتقام را آغاز مي‌کند …


شبکه نسيم
«خندوانه» به مجري گري و کارگرداني رامبد جوان و با حضور عروسک محبوب جناب خان با صداپيشگي محمد بحراني از جمله برجسته‌ترين و مهمترين برنامه‌هاي اين شبکه بوده است که طرفداران زيادي دارد. برنامه نوروزي خندوانه نوروز ۱۴۰۰ در  چهارشنبه ،پنج شنبه،جمعه سه شب ساعت ۲۳ پخش مي شود.


سري جديد «هوش برتر» به تهيه کنندگي پيمان پورمقيمي با تغييراتي ساختاري و و آريا طاهري اجراي اين سري از مسابقه را بر عهده گرفته است.اين برنامه ساعت ۱۹ روي آنتن مي‌رود.

فصل جديد مجموعه پويانمايي «شکرستان» به تهيه کنندگي مسعود صفوي در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰از شبکه نسيم پخش مي‌شود.موضوعات فصل جديد با توجه به اينکه در نوروز پخش مي‌شود، نوروزي است.
مسابقه «شوتبال» که حال فصل دوم اين مسابقه در ۱۴ قسمت در حال توليد است و براي نوروز با اجراي حامد آهنگي روي آنتن خواهد رفت.«شوتبال» در سري جديد سوژه‌هاي اجتماعي را در کنار سوژه‌هاي ورزشي قرار مي‌دهد. اين مسابقه ورزشي کاملا حال و هواي نوروزي خواهد داشت و در ايام عيد هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسيم پخش خواهد شد.


مجموعه تلويزيوني طنز «دست انداز» به کارگرداني شهاب عباسي و تهيه‌کنندگي مجيد عباسي و سعيد عباسي براي پخش در نوروز ۱۴۰۰ آماده شده است، اين مجموعه در روز‌هاي نوروز هر شب ساعت ۲۰ از شبکه نسيم پخش مي‌شود.

برنامه «کودک شو» با اجراي حميد گودرزي فيناليست‌ها را به چالش مي‌کشاند. برنامه «کودک شو» چهار شب اول هفته يعني شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۳ از شبکه نسيم پخش مي‌شود.
نسيم آواي نوروزي با حال و هواي متفاوت، علاقمندان به موسيقي را همراه خود ميکند و با پخش اثار خوانندگان برجسته کشور و بهره گيري از چهره‌هاي جوان و مستعد؛ دقايق پر انرژي را رقم ميزند. يکي از ويژگي‌هاي اين برنامه در اين ايام پخش موسيقي فيلم سينماي ايران است که به کارکرد موسيقي درانتقال بهتر محتوا کمک ميکند. نسيم آوا هر شب ساعت ۲۲:۳۰ با اجراي رضا محبي از شبکه نشاط نسيم پخش خواهد شد.

شبکه چهار
مجله هنري موسيقيايي «نغمه‌هاي بهار» کاري از گروه ادب و هنر شبکه چهار به تهيه کنندگي حبيب الله ذوالفقاري، ميزبان اساتيد بنام و برجسته موسيقي فاخر و اصيل ايراني خواهد بود و هرروز ساعت ۱۴ در ايام نوروز تقديم هنردوستان و اهالي موسيقي خواهد شد. بازپخش اين برنامه هر روز ساعت ۸ صبح خواهد بود.

مستند‌هاي جذاب و جديد و بکر برنامه «چهار سوي علم»، برنامه ديگري است که به همت تامين برنامه شبکه چهار براي پخش در ايام نوروز توليد و تدارک ديده شده است. چهار سوي علم هر روز ساعت ۱۵ پخش و ساعت ۱۰ صبح روز بعد بازپخش مي‌شود.
«معرفت» برنامه‌اي از گروه معارف و انديشه شبکه چهار سيما است که با محوريت ارائه مباحث فلسفه اسلامي و با حضور دکتر غلامحسين ابراهيمي ديناني و اجراي دکتر اسماعيل منصوري لاريجاني که از برنامه‌هاي پرطرفدار و شاخص شبکه چهار است. معرفت در ايام نوروز، هر روز ساعت ۱۶ از شبکه چهار سيما پخش مي‌شود.

ويژه‌برنامه‌ي نوروزي «چرخ» با گردش در مراکز علمي و گفتگو با چهره‌هاي دنياي علم و فناوري از ۲۹ اسفند به مدت ۱۶ روز ساعت ۱۹ روي آنتن شبکه‌ي چهار مي‌رود.
«فيلم خانه» به همت تامين برنامه شبکه چهار  هر شب ساعت ۲۰:۳۰ با پخش يک اثر از برترين آثار برگزيده سينماي ايران و جهان که تاريخ سينما ازنگاه منتقدان و اهالي سينما، روي آنتن مي‌رود. سه شنبه ۱۰ فروردين فيلم «تسلا» پخش مي شود.

 تسلا (tesla)، فيلمي درام و زندگينامه‌اي محصول سال ۲۰۲۰ به کارگرداني مايکل الميريدا است. اين فيلم نگاهي به زندگي مخترع معروف نيکولا تسلا و روابط او با توماس اديسون و اني دختر جي پي مورگان و همچنين موفقيت‌هاي او در زمينه انتقال انرژي برق مي‌اندازد.


مخترع و نابغه جواني که به تازگي از صربستان به آمريکا مهاجرت کرده، به عنوان دستيار در کارگاه اديسون مشغول به کار است، اما او همواره به عنوان يه مهاجر خيلي جدي گرفته نمي‌شود و توسط اديسون امکان رشد و کار بر روي ايده‌هاي خودش را نمي‌يابدو...
بازيگران: ايثن هاوک، ايو هيوسان، الي‌اي اسميث، جاش هميلتون، لوسي والترز، کايل مک لاکلن
برنامه ترکيبي «ايبکر» کاري از گروه دانش شبکه چهار سيما به تهيه کنندگي رضا داستاني و کارگرداني سمانه فراهاني و نيز نويسندگي ليلا باقري، از ۱ فروردين ۱۴۰۰ به مدت ۱۳ شب مهمان خانه‌هاي مخاطبان شبکه چهار خواهد بود. ايبکر هرشب ساعت ۲۳ پخش و ساعت ۱۱ روز بعد بازپخش خواهد شد.

شبکه پنج
قسمت  يازدهم «نوروز رنگي» به کارگرداني علي مسعودي معروف به علي مشهدي و تهيه‌کنندگي اکبر تحويليان، در ژانر کمدي و اجتماعي به سفارش گروه فيلم و سريال شبکه پنج سيما با لهجه و گويش مشهدي توليد شده است.«نوروز رنگي» براي پخش در نوروز ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰ از شبکه پنج سيما روي آنتن مي رود و بازپخش آن ساعت ۱۵ است.


شبکه پنج از ۱ تا ۱۳ فروردين، هر روز در دو نوبت انيميشن‌هاي تماشايي و آثار جذاب سينماي ايران و جهان را به ترتيب ساعت ۱۰ و ۱۳:۳۰ تقديم مخاطبان مي‌کند.انيميشن سينمايي «نسترن هاي وحشي»به کارگرداني رهبر قنبري محصول ۱۳۹۶ در ژانر اجتماعي ساعت ۱۰ صبح براي علاقه‌مندان تماشايي مي‌شود. در اين اثر داوود رضايي، نگين غفاري، پدرام پورعباسي وحسام شجاعي به ايفاي نقش پرداخته اند.

فيلم «تونل» نيز به کارگرداني پل اويي محصول ۲۰۱۹ نروژ در ژانر هيجاني در همين روز ساعت ۱۳:۳۰ روي آنتن مي‌رود.


مسابقه جذاب و پرهيجان پنج ستاره با اجراي ابوالفضل آقاخاني و تهيه کنندگي محمد قنبري شب‌هاي زيباي نوروز ۱۴۰۰ بعد از خبر ساعت ۲۴ تقديم نگاه مخاطبان مي‌شود.
مستند مسابقه «راهي شو» نوروز ۱۴۰۰ در ۱۴ قسمت ۴۵ دقيقه‌اي هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سيما تماشايي مي‌شود. اين برنامه کاري از گروه تهران و شهروندي به تهيه کنندگي و طراحي صادق شمسايي است .
ويژه برنامه نوروزي«تهرانگرد» در ايام نوروز هرروز ساعت ۱۵:۲۰ از شبکه پنج سيما پخش خواهد شد. اين برنامه با شهرزاد کمالزاده به نقاط مختلف پايتخت مي‌رود و جاذبه‌هاي گردشگري کلانشهر تهران را مقابل ديدگان مخاطبان قرار مي‌دهد.

شبکه نمايش
شبکه نمايش، اين شبکه براي عيد نوروز ۱۴۰۰ در ۶باکس اصلي از ساعت۱۱صبح با فيلم‌هاي خانوادگي، ساعت۱۳ فيلم‌هاي سينماي ايران، ساعت ۱۹ فيلم‌هاي کمدي ايران وجهان، ساعت۲۱ فيلم‌هاي جذاب، ساعت ۲۳ فيلم‌هاي جديد خود و در ساعت يک بامداد فيلم‌هاي منتخب نوروزي ساير شبکه‌هاي سيما را در جدول پخش کندکتور خود قرار داده است.
فردا فيلم‌هاي بروکلين بي مادر، آپارتمان شماره ۱۳، بامبل بي، زنداني‌ها، انگل، زرد قناري، مهر مادري، جاني دوباره بر مي‌گردد، شينوبي، جزئيات کوچک  از شبکه نمايش پخش مي‌شود.

شبکه سلامت
 مجموعه نمايشي «وجدان درد» به کارگرداني مجيد پرکار در ايام نوروز  ساعت ۲۰ از شبکه سلامت سيما پخش مي‌شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar