نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

«گاندو» سریالی که قمی ها در آن نقش اول بودند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
«گاندو» سریالی که قمی ها در آن نقش اول بودند

ايسنا/ سريال گاندو که فصل دوم آن شب گذشته به پايان رسيد محل هنرنمايي هنرمندان قمي بود.

اولين فصل از سريال پليسي امنيتي گاندو با موضوع دستگيري جاسوس آمريکايي در ايران که در مبادلات برجامي بين ايران و آمريکا مبادله شد در خرداد دو سال قبل به کارگرداني کارگردان قمي جواد افشار پخش شد.

فصل دوم اين سريال امنيتي که با موضوع رصد اطلاعاتي امنيتي فرايند جاسوسي و ارتباط گيري شبکه جاسوسي انگليس در ايران توليد و پخش شد به ماجراي ارتباطات شبکه امنيتي انگليس در پروژه هاي متعددي چون برجام، اختلاف افکني بين شيعه و اهل سنت در ايران و... پرداخت.

از نکات جالب فصل دوم سريال گاندو آن بود که اين سريال براي اولين بار به عنوان يک سريال امنيتي در جدول پخش سريال هاي نوروزي قرار گرفت و پس از سريال «نون خ3» به عنوان پربيننده ترين برنامه نوروزي امسال نيز لقب گرفت.

در فصل دوم سريال گاندو هم علاوه بر بازيگران ثابت اين سريال نظير داريوش فرهنگ، وحيد رهباني، خسرو شهراز، مجيد نوروزي و پندار اکبري، تعدادي از هنرمندان و بازيگران نام‌آشناي قم نقش آفريني کرده‌اند.

نکته جالب توجه اين سريال حضور پررنگ هنرمندان قمي است. به شکلي که در اين سريال علي افشار، حسين پارسايي، سيد جواد طاهري، هادي افشار، علي نعمت الهي و سعيد برجعلي به عنوان نمايندگان فرهنگ و هنر استان قم به ايفاي نقش پراختند.

گفتني است پس از موفقيت جواد افشار در عرصه توليد سريال هاي پرمخاطب تلوزيوني زمينه بيشتري براي حضور موفق جوانان هنرمند قمي در تلوزيون ايجاد شده است.

جواد افشار در کنار محمد حسين لطفي، فتحعلي اويسي و جوادرضويان از مهمترين چهره هاي سينمايي قم هستند که در سالهاي اخير توليدات و آثار هنري آنها مورد توجه علاقه مندان به هنر هفتم قرار گرفته است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar