نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

«گودزیلا در برابر کونگ»؛ موفق‌ترین فیلم هالیوود در دوران کرونا

منبع
تسنيم
بروزرسانی
«گودزیلا در برابر کونگ»؛ موفق‌ترین فیلم هالیوود در دوران کرونا

تسنيم/ فيلم سينمايي «گودزيلا دربرابر کنگ» با فروش نزديک به ۲۸ ميليون دلار در گيشه داخلي آمريکا در سه روز آخر هفته و ۱۲۳ ميليون دلار در گيشه جهاني، عنوان بهترين افتتاحيه هاليوود را در دوران همه‌گيري کرونا کسب کرد.
 

 فيلم سينمايي «گودزيلا دربرابر کنگ» توانست با فروش ۱۱ ميليون دلاري خود در روز جمعه و فروش کلي ۲۸ ميليون دلاري در سه روز آخر هفته، صاحب عنوان بهترين افتتاحيه در باکس آفيس آمريکاي شمالي در دوران همه‌گيري کرونا شود. تخمين زده مي‌شود که فيلمِ کمپاني برادران وارنر و لجندري، بتواند معادل ۴۲ ميليون دلار تا آخر هفته و تعطيلات عيد پارک فروش داشته باشد.

اين بزرگ‌ترين نمايش از زمان آغاز بحران کوييد۱۹ است. «گودزيلا دربرابر کنگ» در سه هزار و ۶۴ سالن سينما در حال اکران است که بالاترين تعداد سالن در دوره همه‌گيري کرونا است.

هنوز گيشه آمريکاي شمالي در تلاش براي بهبودي، با چالش‌هاي بزرگي روبرو است. طبق گفته کمپاني برادران وارنر بيشتر از ۹۳درصد از سينماهاي آمريکا در حال کار و البته در کانادا تنها ۲۴ درصد سينماها باز هستند. بسياري از سينماها با ظرفيت محدود در حال کارند از جمله لس‌آنجلس و نيويورک. روز سه‌شنبه لس‌آنجلس در وضعيت نارنجي قرار گرفت اما تا ۵ آوريل مجاز به افزايش ظرفيت خود از ۲۵ به ۵۰درصد نيست.

«گودزيلا دربرابر کنگ» پنجمين فيلم هيولامحور کمپاني لجندري است که امتياز A را از مخاطبين خود کسب کرد. اين فيلم همينطور توانست در گيشه خارجي ۱۲۳ ميليون دلار کسب کند که بيش از ۷۰ ميليون دلار آن متعلق به سينماهاي چين است. اين بهترين افتتاحيه فيلم هاليوودي در دوران همه‌گيري است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar