نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

نظر «رضا رشیدپور» درباره شهاب حسینی و مهران مدیری در قامت مجری

منبع
بروزرسانی
نظر «رضا رشیدپور» درباره شهاب حسینی و مهران مدیری در قامت مجری

سينماديلي/ رضا رشيدپور در گفت و گويي درباره افزايش حضور بازيگران به عنوان مجري در صدا و سيما و شبکه خانگي گفت:«همانطور که خيلي از بازيگرها دارند اجرا مي‌کنند خيلي از مجري‌ها هم دارند کار بازيگري مي‌کنند و خواننده‌ها هم به همين شکل. نمي‌خواهم بگويم کار ما خيلي محترمه اما اجراي تلويزيوني کار ساده‌ايي نيست. کاري است که من بعد از سالها همچنان دارم ظرايف تازه‌ايي را در آن کشف مي‌کنم»
«بين بازيگرهايي که اجرا مي‌کنند کار مهران مديري را ترجيح مي‌دهم و موفق‌ترين‌شان هم بوده. مهران مديري هميشه در اجرا و بازي در رفت و آمد بوده و در دوره يکي مانده به آخر «دورهمي» اجراي قابل قبول و استانداردي را از مهران مديري در آن ژانر ديديم. اجراي پژمان بازغي هم در «کودک شو» خوب بود يا مسابقه‌ايي که حميد گودرزي اجرا مي‌کرد بد از آب در نيامده بود اما الان فکر مي‌کنم بايد کساني که نيامده‌اند اجرا کنند را بشماريم!»
«تلويزيون بايد به سمت مجري‌هاي جوان و چهر‌ه‌هاي جديد حرکت کند. خوشبختانه توانستم پنج شش نفر را به تلويزيون معرفي کنم و از بقيه دوستان هم مي خواهم اين کار را بکنند. تا کي بايد پنج شش نفر در مدار اجراهاي برجسته تلويزيون باشند. تا کي بگوييم رشيدپور و عليخاني. بايد چرخش وجود داشته باشد و چهره‌هاي جديد بيايند. ما اصلا مجري پرورش نمي‌دهيم و پناه مي‌بريم به دامن افرادي که شهرتشان را از جاي ديگري گرفته‌اند. بجاي اينکه بگويند شهاب حسيني را بياوريم چهره‌هاي جديد و تازه بياورند و کار درست و حرفه‌ايي اينه»

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar