مخاطبان کپیهای «ماه عسل» کمتر از 20 درصد!
سينما ديلي/ آمار ويژهبرنامههاي افطار صدا و سيما پايين تر از برنامه ماه عسل بوده است.
در حالي که طي سالهاي گذشته «ماه عسل» احسان عليخاني به يکي از پربينندهترين برنامههاي صدا و سيما تبديل شده بود و در سال 96 هفتاد درصد مخاطب در آخرين سال پخشش آمار 55/5 درصدي بينندگان را ثبت کرده بود، حالا و با پايان برنامه عليخاني ويژهبرنامه هاي افطار صدا و سيما وضعيت نامناسبي در جذب مخاطب دارند.
به گزارش سينماديلي ويژه برنامههاي افطار شبکه هاي مختلف صدا و سيما که دو سالي است با ساختار مشابه «ماه عسل» در حال پخش هستند هيچکدام امسال بيش از 20 درصد مخاطب نداشتند.
مرکز تحقيقات صدا و سيما اعلام کرد «دعوت» از شبکه يک با بيش از 19 درصد مخاطب و رضايت حدود 92 درصد در حد زياد در صدر برنامههاي افطار شبکههاي سيما قرار گرفته است.«مثل ماه» شبکه سه هم با حدود 15 درصد مخاطب و رضايت حدود 85 درصد در حد زياد در رتبه دوم قرار گرفته. همچنين بيش از 11 درصد مردم امسال پاي فصل دوم «زندگي پس از زندگي» نشستهاند و بيش از 91 درصد از آن رضايت در حد زياد داشتند.