واکنش گسترده به تبلیغ عجیب لیلا حاتمی!
خراسان/ ليلا حاتمي تازه ترين چهرهاي است که تجربه جديدي در عرصه تبليغات داشته و در تيزر مربوط به يک نشان تجاري لوازم خانگي که در فضاي مجازي منتشر شده، بازي کرده است. پس از انتشار اين تبليغ طولي نکشيد که کاربران فضاي مجازي، به کيفيت تبليغ و حضور ليلا حاتمي در دنياي تبليغات، واکنش نشان دادند و با آن شوخي کردند.
ليلا حاتمي در اين تيزر که مربوط به تبليغ يک يخچال است، سنت شکني ميکند و با شوق از نيروهاي خدماتي ميخواهد که يخچال را در محوطه هال و پذيرايي بگذارند، سپس با احساس رضايت سراغ يخچال ميرود، از زيبايي آن تعريف و با آن صحبت ميکند! يخچال هم مانند يک روبات، به صحبت هايش واکنش نشان ميدهد و با او حرف مي زند. آن چه بيش از همه در واکنش ها ديده ميشود انتقاد از کيفيت تيزر و ايده آن است.
کاربري درباره اين تبليغ واکنش منفي نشان داده و نوشته است: «سناريوتون خيلي بيمحتواست، حتي حضور ليلا حاتمي هم نميتونه اين ويدئوي ضعيف رو توجيه کنه! خونه با يخچال گرما ميگيره؟!»
کاربر ديگري نوشته: «يعني کار ليلا حاتمي به جايي رسيده که يخچال تبليغ کنه؟»
کاربر ديگري هم با اشاره به پرحاشيه بودن تبليغ و دست به دست شدن آن، ساخت اين تيزر را يک ترفند تبليغاتي هوشمندانه براي بيشتر ديده شدن تبليغ دانسته و نوشته: «شايد ايده مسخرهاي واسه تبليغ يخچال با استفاده از ليلا حاتمي انتخاب کرده باشن، اما خيلي از افراد اين تبليغ رو ديدن و وايرال شده.»
کاربري در انتقاد به ايده هاي تيزر نوشته: «فقط حضور ليلا حاتمي و ديده شدنش در تبليغات جذابه. منظور از صحبت کردن يخچال چيه، يخچال هوشمنده، صحبت کردن يخچال چه کمکي به پيشبرد ايده ميکنه؟!»
تعدادي از کاربران هم معتقد بودهاند از بازيگري مانند ليلا حاتمي در اين تبليغ استفاده خوب و جذابي نشده و ظاهرا تنها حضور او در تبليغ مهم بوده است. عده زيادي از کاربران به ايده گذاشتن يخچال خارج از آشپزخانه در اين تبليغ انتقاد و گروهي از کاربران هم با حضور ليلا حاتمي در عرصه تبليغات مخالفت کردهاند و نوشتهاند که تصور نميکردند در چنين تيزرهايي بازي کند.