برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

شکرگزاری پدر بابک خرمدین پس از قتل پسر

منبع
رکنا
بروزرسانی
شکرگزاری پدر بابک خرمدین پس از قتل پسر

رکنا/ پدر بابک خرمدين در خصوص قتل پسرش احساس رضايت مي کند و پس از اعتراف به انگيزه اش براي قتل فرزندش شکرگزاري کرد.
صبح روز يکشنبه 26 ارديبهشت ماه امسال بود که ماموران کلانتري 135 آزادي در تماس کارگران شهرداري از پيدا شدن جسد مثله شده يک مرد در يکي از سطل هاي زباله فاز 3 شهرک اکباتان مطلع شدند.

پيدا شدن جسد مثله يک مرد در سطل زباله
بدين ترتيب تيمي از ماموران براي تحقيقات به محل رفته و مشاهده کردند؛ سرشانه، 2 کف دست، 2 بازو و 2 مچ پاي يک انسان داخل يک چمدان گذاشته شده و در سطل زباله رها شده بود.

همين کافي بود تا تيمي از ماموران اداره 10 پليس آگاهي تهران همراه بازپرس محمد جواد شفيعي از شعبه 5 دادسراي امور جنايي تهران و تيم تشخيص هويت براي بررسي موضوع در محل حاضر شوند.

بررسي هاي ابتدايي نشان از آن داشت که تکه هاي جسد کشف شده براي يک مرد است و چند ساعتي از مرگ و اين جنايت فجيع مي گذرد.

تيم جنايي در ادامه با دستور بازپرس ويژه قتل تحقيقات ميداني را براي بررسي دوربين هاي مداربسته آغاز کردند و جسد تکه تکه شده براي تحقيق به پزشکي قانوني منتقل شد.

کارآگاهان در گام نخست به سراغ يکي از نگهبان هاي ساختمان که در نزديکي محل پيدا شدن جسد مثله شده بود رفتند که مرد نگهبان در تحقيقات عنوان کرد که اين کيسه و چمدان از بيرون ساختمان هاي فاز 3 به اين سطل زباله منتقل شده است، چون با توجه به اينکه ساختمان ها مجهز به شوتينگ است کارگران در محل شوتينگ بسته هاي زباله را مورد بازرسي قرار مي دهند که وسيله اي سرقت نشده باشد به همين خاطر اگر داخل ساختمان اين جنايت رخ داده بود جسد در محل شوتينگ بايد از سوي کارگران پيدا مي شد.

جسد مثله شده بابک خرمدين است
با گذشت 6 ساعت از پيدا شدن جسد تکه تکه شده کارشناسان پزشکي قانوني با انگشت نگاري از دستان جسد مثله شده موفق به شناسايي هويت او شدند.

جسد مثله شده متعلق به بابک خرمدين کارگردان سينما بود و همين کافي بود تا تيم جنايي با دستور بازپرس ويژه قتل به سراغ خانواده اين کارگردان سرشناس در فاز يک شهرک اکباتان بروند.


تيم جنايي با حضور در خانه پدر و مادر بابک خرمدين تحقيقات را آغاز کردند که در همان ابتدا پدر و مادر اين کارگردان به قتل فجيع پسرشان اعتراف کردند و با دستور بازپرس شفيعي پدر و مادر بابک خرمدين بازداشت شدند.



شکرگزاري پدر بابک خرمدين  پس از قتل پسر
صبح امروز اکبر همراه همسرش در حاليکه دستبند و پابند به دست و پاهايش زده شده بود همراه ماموران بدرقه پليس آگاهي تهران پاي در شعبه 5 دادسراي امور جنايي تهران گذاشتند و يکي پس از ديگري پيش روي بازپرس جنايي اعتراف کردند.

اکبر 81 ساله، مرد لاغر اندام و قد بلند با چهره اي آرام و خونسرد وارد شعبه پنجم دادسراي امور جنايي تهران شد و در همان ابتداي اعترافاتش براي قتلي که انجام داده بود از خدا شکرگزاري کرد.

پدر بابک خرمدين در اعترافاتش گفت: پسرم از بچگي ما را اذيت مي کرد و با هر بدبختي که بود او را بزرگ کردم، هميشه از مدرسه اخراج مي شد و يک روز آرام نداشتيم اما با کار و تلاش توانستم او را راهي دانشگاه کنم و پسرم فوق ليسانس گرفت و يکي از فيلم هايش نيز در جشنواره جايزه گرفت و پسرم در دانشگاه تدريس مي کرد.


وي افزود: بابک در دانشگاه کرج استاد فيلم سازي و کارگرداني بود اما از زمانيکه کرونا آمد کلاس هاي دانشگاه به صورت آنلاين بود و بابک هفته اي 3 روز به بهانه اينکه به شاگردانش درس خصوصي بدهد آنها را به خانه مي آورد و جالب اين بود که بابک فقط دانشجويان دختر را به خانه مي آورد و نمي دانستيم که همه آنها دانشجوهايش بودند يا نه!

پدر بابک خرمدين ادامه داد: پسرم با دخترها به داخل اتاق مي رفت و از مادرش مي خواست براي خودش و ميهمانش غذا درست کند و مادرش از آنها پذيرايي مي کرد و اين در حالي بود که مي دانستيم پسرم با دختران در خانه رابطه جنسي برقرار مي کند.

مرد 81 ساله گفت: از رفتارهاي پسرم خسته شده بودم و او بعضي اوقات ما را کتک مي زد و مي خواست کارهايش را انجام دهيم و باور کنيد از وجود پسرم يک روز آرام نداشتم و جانمان به لبمان رسيده بود. حتي از پسرم خواستم براي خودش خانه اي تهيه کند و حاضر شدم خودروام را بفروشم و حتي سهم ارث او را بدهم که براي خودش خانه بگيرد و با ما زندگي نکند اما بابک مي گفت جنازه من از اين خانه بيرون مي رود و هيچ وقت نپذيرفت از خانه خارج شود.

خط و نشان آخر پدر بابک خرمدين براي قتل
وي افزود: جمعه 24 ارديبهشت با بابک براي ورزش در محيط شهرک اکباتان بوديم و همانجا باز هم به بابک گفتم که خانه را مي فروشم سهم تو را مي دهم و خودروي دوو سيلو را هم مي فروشم تا بتوانيم خانه اي براي خودت اجاره کني و از ما جدا شوي که بابک دوباره تاکيد کرد من هيچ جايي نمي روم که بابک را تهديد کردم يا از خانه برو يا کسي را دارم که 10 ميليون تومان به او پول بپردازم و تو را از بين ببرد که بابک لبخندي زد و گفت: چرت و پرت نگو من بابکم و کسي نمي تونه کاري بکنه.

پدر بابک خرمدين در اعترافاتش در خصوص انگيزه قتل گفت: وقتي به خانه آمدم به همسرم گفتم که بابک نمي پذيرد از خانه برود و همانجا تصميم به قتل را گرفتيم تا از دست او راحت شويم .

وي گفت: همسرم داخل غذاي بابک قرص خواب زيادي ريخت و در حاليکه پسرم با خوردن آن نيمه بيهوش شده بود او را با ضربات چاقو به قتل رساندم و سپس به کمک همسرم جسد را به حمام برده و چون نمي توانستم جسد را از خانه خارج کنم با چاقو و ساطور جسد بابک خرمدين را تکه تکه کرده و پس از بسته بندي کردن تکه هاي جسد ، آنها را داخل 3 سطل زباله انداختيم.

پدر بابک خرمدين در پايان وقتي خواست از اتاق بازپرس خارج شود بار ديگر دستانش را رو به آسمان برد و خدا را شکر کرد که فرزندش را به قتل رسانده و مي گفت با قتل پسرم ديگر به آرامش رسيدم و ديگر هيچ ناراحتي در زندگي ام ندارم.

بنابر اين گزارش، پدر و مادر بابک خرمدين به دستور بازپرس محمد جواد شفيعي از شعبه 5 دادسراي امور جنايي تهران براي تحقيقات بيشتر در اختيار ماموران اداره 10 پليس آگاهي تهران قرار گرفته است.آخرين قيمت هاي بازار ايران را اينجا کليک کنيد.

 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره