نماد آخرین خبر

«تک تیرانداز» همزمان با هفته دفاع مقدس اکران می‌شود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
«تک تیرانداز» همزمان با هفته دفاع مقدس اکران می‌شود

ايسنا/ فيلم سينمايي «تک تيرانداز» با وجود پخش از تلويزيون همزمان با هفته دفاع مقدس در سينماها اکران عمومي خواهد شد.

هفته قبل پروانه نمايش فيلم «تک‌تيرانداز» که در سي‌ونهمين جشنواره فيلم فجر جايزه بهترين فيلم از نگاه ملي را گرفت، از سوي سازمان سينمايي صادر شد در حالي که نوروز امسال در تلويزيون نمايش داده شده و طبق آمار سازمان صدا و سيما, پرمخاطب‌ترين فيلم سينمايي اين رسانه هم بوده است.

ابراهيم اصغري - تهيه کننده «تک تيرانداز» - در پاسخ به اينکه آيا با پروانه نمايش صادر شده قرار است اين فيلم در سينما اکران شود يا در شبکه نمايش خانگي عرضه شود؟ به ايسنا گفت:‌ برنامه ما اين است که فيلم را همزمان با هفته دفاع مقدس و در همان حوالي تاريخ 31 شهريور در سينماها اکران عمومي کنيم و بعد هم قطعاً به شبکه نمايش خانگي مي‌رسد.

او درباره اينکه چرا با توجه به آمار تلويزيون باز هم اصرار به اکران سينمايي است؟ بيان کرد: آمار ارائه شده مبني بر پربيننده بودن «تک تيرانداز» قطعاً درست است ولي خيلي‌ها اصلا تلويزيون نمي‌بينند و بسياري از علاقه‌مندان به سينما هم دوست دارند فيلم را روي پرده سينما تماشا کنند، به‌خصوص «تک‌تيرانداز» که با پروداکشن سنگين ودر ژانر اکشن - حادثه‌اي ساخته شده و خانواده‌ها از جمله خانواده‌هاي حزب‌اللهي که علاقه‌مند به ديدن فيلم‌هاي دفاع مقدس هستند، دوست دارند اين فيلم را در سالن ببينند.

وي تاکيد کرد: نکته مهم درباره اکران اين است که کيفيت صدا و تصوير فيلم در سالن سينما خيلي بيشتر از مونيتور کوچک تلويزيون است و تاثيرگذاري آن هم بيشتر خواهد بود.

«تک‌تيرانداز» نوروز امسال به همراه «يدو» (يکي از فيلم‌هاي جشنواره فجر ۳۹) بدون اکران در سينما، براي نخستين‌بار از تلويزيون نمايش داده شد و طبق اعلام رييس مرکز تحقيقات صدا و سيما پربيننده‌ترين فيلم‌ سينمايي نوروز ۱۴۰۰ در تلويزيون با ۵۱ درصد مخاطب بود.

اين فيلم درباره يک تک‌تيرانداز به نام عبدالرسول زرين در زمان جنگ تحميلي است و کامبيز ديرباز، اميررضا دلاوري و عليرضا کمالي از بازيگران اين محصول بنياد روايت فرهنگي فتح هستند. «تک تيرانداز» جايزه بهترين فيلم از نگاه ملي و بهترين جلوه‌هاي ويژه (ايمان کرميان) را در سي‌ونهمين جشنواره فجر کسب کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar