نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سینما و چهره ها

مهدی فقیه: رئیس‌جمهور آینده گره‌گشا باشد

منبع
فارس
بروزرسانی
مهدی فقیه: رئیس‌جمهور آینده گره‌گشا باشد

فارس/ بازيگر سينما و تلويزيون گفت: اميدوارم در اين دوره هر فردي که مي‌خواهد باشد کارهايي انجام دهد که واقعا گره گشا باشد براي اين مردم و کشاورز بتواند کارش را انجام دهد.
«مهدي فقيه» بازيگر سينما و تلويزيون درباره انتظاراتش از رئيس جمهور آينده، گفت: او بايد نگاه ويژه اي به نوع مملکت داشته باشد. اگر کشورهاي اطراف ما را نگاه کنيد ما تافته جدا بافته اي هستيم با اين فرهنگ کهني که داريم ولي متاسفانه دستخوش فراموشي شده است.
وي افزود: اميدوارم در اين دوره هر فردي که مي خواهد باشد کارهايي انجام دهد که واقعا گره گشا باشد براي اين مردم و کشاورز بتواند کارش را انجام دهد و کارخانه دار بتواند کارش را انجام دهد. اين روزها از لحاظ معيشت هم تنگناهايي هست که بايد حل بشوند.
فقيه افزود: ما هميشه در بهداشت حرف اول را مي زديم و بزرگاني در پزشکي داشتيم که برخي از آنها مهاجرت کرده  و رفته اند. البته برخي خوب هايشان نرفتند و در کشور ماندند و کار مي کنند اما بايد شرايطي فراهم کنيم که همان ها هم نروند و جلوي مهاجرت نخبگان در همه عرصه ها را بگيريم.
اين بازيگر ادامه داد: حضرت امام رحمه الله الواسعه درباره کار فرهنگي فرمودند انقلاب ما انقلاب فرهنگي بوده است. ما اصحاب فرهنگ در اين چند سال چه کار کرديم؟ اين خيلي مهم است. همه چيز کشور ما، فرهنگ ما است و هر کشوري با فرهنگ زنده است و در اين مدت کم توجهي هاي زيادي به اصحاب فرهنگ شده است.
فقيه در ادامه بيان داشت: مي گويند اسلام از زماني که به ايران آمد توانست به اسپانيا برود به خاطر فرهنگ ايراني ها، ما همان مردم با همان فرهنگ هستيم که رئيس جمهور بايد بيشتر به آن توجه کند.


به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره