نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

بازیگران بدخلقی که هیچکس دوست ندارد با آن‌ها کار کند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
بازیگران بدخلقی که هیچکس دوست ندارد با آن‌ها کار کند

باشگاه خبرنگاران/ برخي بازيگران هستند که به بد اخلاقي معروف هستند و هيچ کارگرداني نمي‌خواهد با آن‌ها کار کند.
 اگرچه بازيگران و ستارگان در هاليوود به داشتن شهرت و محبوبيت شناخته مي‌شوند، اما بعضي از بازيگران مرد و زن هم هستند که به داشتن رفتار‌هاي نامناسب معروف هستند. به اندازه‌اي کار کردن با آن‌ها سخت است و هيچکس نمي‌خواهد با آن‌ها در ارتباط باشد و فيلم مشترکي با هم داشته باشند.

اين موضوع دلايل متفاوتي دارد که از خشونت تا آزار و اذيت‌هاي فيزيکي را شامل مي‌شود. اين رفتار‌ها حتي به جايي مي‌رسد که تهيه کنندگان و کارگردان پروژه‌ها هم از به خدمت گرفتن اين بازيگران منصرف مي‌شوند. در اين گزارش قصد داريم شما را با چندين مورد از اين بازيگران آشنا کنيم که به نظر مي‌رسد هيچکس براي کارکردن با آن‌ها تمايلي ندارد.

ليندزي لوهان

اين يک مورد ممکن است براي خيلي‌ها شگفت آور نباشد چراکه چندين سال است اعتياد او به موادر مخدر و همينطور خودشيفتگي او در رسانه‌ها مطرح شده است. براي مدتي به نظر مي‌رسيد که او به يکي از مهمترين بازيگران عصر خودش تبديل خواهد شد، اما بدنامي او در زمينه رفتار و نگرش باعث شد رويا‌هاي ديگر و بالاتر  او در زمينه بازيگري در حد همان رويا باقي بماند.

مشکلات او با رعايت قوانين  سر صحنه و همينطور دمدمي مزاج بودنش باعث مي‌شد که تهيه کنندگان هميشه بند‌هاي ويژه‌اي را در قرارداد او لحاظ کنند تا مطمئن شوند او تا پايان پروژه در صحنه‌هاي فيلمبرداري حاضر شود. گزارش شده لوهان چندين بار در حالي که هنوز چند سکانس براي فيلمبرداري باقي مانده بود، لوکيشن فيلمبرداري را ترک کرده است.

وال کيلمر

بازيگر فيلم سينمايي «بتمن» براي مدت زيادي در هاليوود به عنوان يک بازيگر موفق به شهرت رسيده بود. او يک بار دست يکي از اعضاي فيلم سينمايي «جزيره دکتر مورو» را با سيگار مي‌سوزاند. او پس از اين ماجرا به کيلمر ديوانه مشهور شد. جان فرانکن‌هايمر کارگردان فيلم «دکتر مورو» زماني گفته بود دو کار را هرگز در زندگي اش انجام نخواهد داد. يکي بالا رفتن از قله اورست و ديگري همکاري دوباره با وال کيلمر.

بازيگران بدخلقي که هيچکس دوست ندارد با آن‌ها کار کند

جوئل شوماخر کارگردان فيلم «بتمن براي هميشه» نيز همکاري با کيلمر را يک تجربه بچگانه و غيرممکن توصيف کرد. گفته مي‌شود اين بازيگر تمايل دارد با روان کارگردان‌ها بازي کند تا جايي که گزارش شده فرانکن‌هايمر او را بعد از ضبط آخرين سکانس فيلم «دکتر مورو» از صحنه فيلمبرداري بيرون انداخته است.

بروس ويليس

ويليس، پيش از آنکه در مجموعه فيلم‌هاي «جان سخت» بازي کند و به عنوان يک ستاره اکشن مشهور شود، براي بازي در سريال «شب کاري» يه بازيگر کمدي شناخته مي‌شد. او همينطور در دهه ۹۰ ميلادي در فيلم کلاسيک «حس ششم» به بازي پرداخت، اما شهرت بروس ويليس به عنوان بازيگري که سخت مي‌شود با او کار کرد باعث شد او هميشه به دنبال افرادي باشد که مشکلي با وي ندارند. آنتونيتو فوکوا که با بروس ويليس در فيلم «اشک‌هاي خورشيد» مشارکت داشته است، همکاري با ويليس را يک درد بسيار جدي توصيف مي کند.

بازيگران بدخلقي که هيچکس دوست ندارد با آن‌ها کار کند
او قرار بود در يکي از نقش‌هاي مکمل فيلم سينمايي «بي مصرف‌هاي ۳» بازي کند، اما درخواست افزايش يک ميليون دلاري دستمزدش را پيشنهاد مي‌دهد که با مخالفت سيلوستر استالونه روبرو مي‌شود. استالونه بعد‌ها درباره اين موضوع صحبت مي کند و مي گويد  ويلس احمق و طمعکار بود. دو صفتي که براي نابودي يک بازيگر کافي است.

داستين هافمن

داستين هافمن چند سال قبل براي مسائل جنجالي در صدر اخبار قرار گرفت، اما حتي پيش از اتهامات آزار جنسي که به وي زده شد، او به عنوان بازيگري شناخته مي‌شد که کارکردن با وي بسيار سخت است. گفته مي شود او کمالگرا است و  اصرار دارد که برداشت‌ها را چندين و چند بار تکرار کند تا نتيجه مطلوب به دست آيد. اين شيوه بازيگري اوست، اما در بسياري از اوقات روي عملکرد همبازي هايش تاثير منفي مي‌گذارد.

بازيگران بدخلقي که هيچکس دوست ندارد با آن‌ها کار کند

اما اين تمام مشکل همکاري با هافمن نيست رفتار‌هاي نامناسب او با بازيگران از جمله مريل استريپ در فيلم «کرامر عليه کرامر» براي مدتي جنجال ساز شده بود. استريپ همچنين مدعي بود که در يکي از برداشت‌هاي اين فيلم، هافمن به صورت وي سيلي زده است.

راسل کرو

بازيگران بدخلقي که هيچکس دوست ندارد با آن‌ها کار کند

راسل کرو بازيگري خشن و عصباني است و همه آن را به همين صفت مي‌شناسند. او در چندين نزاع حضور داشته و يکبار هم به دليل پرتاب کردن تلفن به سمت خدمه هتل توسط پليس دستگير شده است. او اين اخلاق تند و تيز خود را در لوکيشن فيلم‌ها نيز ترک نمي‌کند. حتي گفته مي‌شود او مشکلاتي را در فيلم سينمايي «گلادياتور» که عامل اصلي  شهرت او در هاليوود است ايجاد کرده بود. يکبار صحبت‌هاي او با تهيه کننده اين فيلم به نزاع کشيده  و به حدي جدي مي‌شود که تهيه کننده از ترس جانش بحث را به خاتمه مي‌دهد. شايد راسل کرو زيادي در نقش گلادياتور فرو رفته بود.

ادوارد نورتون

بازيگران بدخلقي که هيچکس دوست ندارد با آن‌ها کار کند

نورتون از بازيگران موفقي است که در تعداد زيادي از فيلم‌هاي مشهور از جمله «باشگاه مشت زني» و «تاريخ مجهول آمريکا» بازي کرده. او حتي يک نامزدي اسکار هم براي بازي در فيلم سينمايي «مرد پرنده» کسب کرده. با اين وجود، پشت مهارت‌هاي بازيگري نورتون باز هم مشکلاتي وجود دارد که همکاري با او را سخت مي‌کند. طبق گزارش‌هايي که از فيلم‌هاي او منتشر شده، نورتون وسواس کنترل اوضاع دارد و در بيشتر فيلم‌هايي که به عنوان بازيگر يا عوامل ديگر حاضر بوده، تلاش کرده کارگرداني را هم انجام دهد. به همين دليل کارکردن با او براي تهيه کننده‌ها و استوديو‌ها سخت شده است.

منبع: eightieskids

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar