نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سینما و چهره ها

«شهرآرا»؛ ویژه برنامه متفاوت تلویزیون برای انتخابات

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
«شهرآرا»؛ ویژه برنامه متفاوت تلویزیون برای انتخابات

باشگاه خبرنگاران/ برنامه «شهرآرا» کاري از گروه سياسي شبکه پنج سيما در آستانه برگزاري انتخابات شورا‌هاي اسلامي شهر و روستا روي آنتن شبکه تهران مي‌رود.
 برنامه «شهرآرا» کاري از گروه سياسي شبکه پنج سيما در آستانه برگزاري انتخابات شورا‌هاي اسلامي شهر و روستا روز‌هاي شنبه تا سه شنبه روي آنتن شبکه تهران مي‌رود.
اين برنامه به تهيه کنندگي مصطفي مژدهي فر و نويسندگي پويا امينان و با اجراي امين نبي الهي ضمن سفر به شهرستان‌هاي استان تهران و بررسي توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي بالقوه اين شهرستان ها، مشکلات اين مناطق را بررسي کرده و خواسته‌هاي مردم را از نماينده‌هاي آينده شورا‌هاي شهر و روستا مطرح مي‌کند.
«شهرآرا» در ۳۰ قسمت ۲۵ دقيقه‌اي در حال توليد است و در هر قسمت علاوه بر سفر به يک شهرستان، با روستائيان آن شهرستان، توليد کنندگان، نخبگان و ورزشکاران منطقه نيز ديدار و گفتگو کرده و از زواياي مختلف راهکار‌هاي پيشرفت و بالندگي شهر‌هاي استان تهران را بررسي مي‌کند.
تاکنون ۱۵ قسمت اين برنامه از قاب شبکه پنج سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش شده و پخش آن تا پيش از برگزاري انتخابات شورا‌هاي شهر و روستا که همزمان با انتخابات رياست جمهوري در ۲۸ خرداد ماه سال جاري برگزار خواهد شد، ادامه دارد.
اين برنامه که در روز‌هاي زوج حوالي ساعت ۱۳ و در روز‌هاي فرد حوالي ساعت ۲۲ پخش مي‌شود، به دليل بررسي مسائل و مشکلات مردم شهرستان‌هاي استان تهران که تاکنون زياد مورد توجه قرار نگرفته بودند با استقبال بينندگان سيما به ويژه اهالي شهر‌هاي مختلف استان مواجه شده است.


به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar