نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سینما و چهره ها

40 چهره سیاسی کشور در یک برنامه انتخاباتی

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
40 چهره سیاسی کشور در یک برنامه انتخاباتی

باشگاه خبرنگاران/ امير قرباني تهيه کننده برنامه «مجري» از ويژگي هاي اين برنامه انتخاباتي گفت.
  درباره برنامه «مجري» گفت: ايده اوليه برنامه مجري از مديريت شبکه ۵ مطرح شد. در خصوص پردازش موضوعي هم، برنامه‌هاي مختلفي توسط اتاق فکر برنامه طراحي شد، اما شدت گرفتن مسئله کرونا دست ما را تا حد بسياري بست. براي مثال مي‌توان به انتخاب لوکيشن برنامه اشاره کرد که ايده‌هاي بسياري مطرح شد، اما نهايتا مجبور به انتخاب يک سالن شديم.

وي ادامه داد: در برنامه مجري بنا داريم نشان دهيم جريان‌هاي سياسي کشور عليرغم اختلاف نظرها، دعوا و تنش و درگيري با هم ندارند. کمااينکه در برنامه دوم، آقاي آصفي به اين موضوع اشاره مي‌کند. ضمن اين مسئله، به دنبال ارائه راهکار براي انتخاب اصلح توسط مردم هستيم.

قرباني عنوان کرد: انتخاب ۳ يا ۴ مهمان از بين چهره‌هاي مطرح و جريان‌هاي سياسي مختلف، کنار هم نشاندن آن‌ها از حيث زمان مشترک و جلوگيري از ايجاد اختلاف، به طرزي باورنکردني سخت، طاقت فرسا و استرس زاست. از حيث موضوع هم ما ۲ تيم تحقيق و يک اتاق فکر کارکشته را ماه‌ها قبل براي انجام يک تحقيقات بنيادين فعال کرديم.

۴۰ چهره سياسي کشور در يک برنامه انتخاباتي

وي افزود: در اين برنامه از حدود ۱۵۰ چهره برتر سياسي دخيل در ادوار مختلف انتخابات که در طول مراحل تحقيق اسامي آن‌ها احصا شده بود، ۴۰ نفر به عنوان مهمان در ۱۳ برنامه حضور يافته و با يکديگر به گپ و گفت پرداختند.

قرباني اظهار کرد: انتخاب آقاي آصفي از دل مشورت‌هاي تيم اتاق فکر بيرون آمد. چهره‌اي که هم بتواند روي مباحث تاريخي و خاطرات و رويداد‌ها مسلط باشد و هم به عنوان يک سياستمدار بي طرف و معتدل، آشنايي کافي با روحيات و خاطرات مهمان‌ها را نيز داشته باشد. ما به دنبال پشت سر گذاشتن خط قرمز‌ها نيستيم و آنچه براي ما مهم است، يادآوري برخي نکات و خاطرات مغفول مانده از گذشته در جهت انتخاب صحيح مردم براي انتخابات پيش رو است.

اين تهيه کننده بيان کرد: انصافا همکاري سازمان براي دعوت از چهره‌هاي مختلف با ديدگاه‌هاي سياسي گوناگون مثال زدني بود و از طرف ديگر مطالبه عمومي هم اين است که رسانه ملي اين دست گفت‌وگو‌ها و برنامه‌هاي وحدت آفرين را در طول سال به صورت مداوم دنبال کند. بنده هم از همين جا از همه دوستاني که لطف داشتند و اجازه دادند اين برنامه، نظرات طيف‌هاي مختلف سياسي را به نمايش درآورد، تشکر مي‌کنم.

۴۰ چهره سياسي کشور در يک برنامه انتخاباتي

گفتني است «مجري» ويژه برنامه انتخاباتي شبکه پنج سيما در سيزده قسمت روز‌هاي يکشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۲۰ تماشايي مي‌شود و روز بعد ساعت ۱۰ بازپخش خواهد شد. 

 ايوب جمشيدي و امير قرباني تهيه کننده، محمد حسين رنجبران مشاور طرح، علي مختارزاده کارگردان، امير قرباني سردبير، مجيد رفيعي مشاور سردبير و معصومه خداورديان مدير روابط عمومي و هماهنگي مهمانان اين برنامه هستند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar