logo
جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

حسیبا ابراهیمی بازیگر «لوتریا» علی عطشانی شد

منبع
سينما ديلي
بروزرسانی
حسیبا ابراهیمی بازیگر «لوتریا» علی عطشانی شد

سينما ديلي/ حسيبا ابراهيمي بازيگر افغاني‌الاصل که در استراليا زندگي مي‌کند، در فيلم سينمايي #لوتريا به کارگرداني #علي_عطشاني و تهيه‌کنندگي ميگوئل ساليناس ايفاي نقش مي‌کند.

حسيبا ابراهيمي متولد ۲۱ دسامبر ۱۹۹۶ در افغانستان است که در سال ۱۳۹۲ با بازي در فيلم «چند مترمکعب عشق» وارد سينما و در همان ابتداي ورودش نامزد سي و دومين جشنواره فيلم فجر به عنوان بهترين بازيگر زن شد و در جشنواره‌هايي همچون اسکار، شيکاگو، داکا، فيلم گنت و… حضور يافت. پس از آن در فيلم‌هاي «پرنده پرنده نبود»، «لينا»، «زندگي ناتمام»، «حبيب» و «حوا، مريم، عايشه» به ايفاي نقش پرداخت که جايزه بهترين بازيگر زن را از فستيوال فيلم‌هاي آسيايي لس‌آنجلس براي اين فيلم دريافت کرد.

ابراهيمي همچنين در نمايش‌هاي «بابام تو کاغذا گم شد» و «اديب‌ها» و سريال‌هاي «شيرين»، «شهربانو»، «خط سوم» (فصل ۱ و ۲) و «رويا» «فصل ۱ و ۲) و همچنين مستندهاي «زنان قابله»، «کودکان و جرايم»، «تغيير آب و هوا»، «موسيقي جهاني» و «نقطه عطف» بازي کرده است.

فيلمبرداري «لوتريا» به عنوان دومين فيلم علي عطشاني در هاليوود، دسامبر سال جاري (آذرماه) با حضور بازيگران و عوامل هاليوود و مکزيک در شهر مکزيکوسيتي آغاز خواهد شد.

ميگوئل ساليناس تهيه‌کننده مکزيکي «لوتريا» مدير عامل کمپاني ۳D Nuke است و پيش از اين تهيه‌کننده فيلم Memories/ Recuerdos و «به انقلاب بپيونديد» بوده که فيلم «به انقلاب بپيونديد» به تهيه کنندگي او موفق به دريافت جايزه بهترين فيلم در بخش مسابقه La Jolla California of the Mentions شده است. .
داستان اين فيلم بر اساس يک داستان واقعي و حکايت کولبري جوان اهل کردستان ايران است که به کشور مکزيک رفته است.

در اين فيلم تعدادي از بازيگران و عوامل ايراني نيز حضور خواهند داشت و پيش از اين آنتونيو مونروي بازيگر مطرح سينماي مکزيک که در فيلم «آپوکاليپتو» ساخته مل گيبسون نيز به ايفاي نقش پرداخته بود، به‌عنوان بازيگر اين فيلم معرفي شده است.

تعدادي از عوامل ايراني «لوتريا» که تاکنون حضورشان در اين فيلم قطعي شده عبارتند از:
تهيه‌کننده ايراني: مهدي منيري، نويسنده فيلمنامه: محمودرضا ثاني، مجري طرح: مصطفي محمدخاني، پيمان مرادي و اميرمسعود خوشنويس، گروه کارگرداني: عبدالله صفاري و طراح هنري: سيد علي اسماعيلي.
اين فيلم محصول کمپاني امريکن برايتلايت فيلم پروداکشنز در هاليوود است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar