نادر طريقت به دليل تامين نشدن منابع مالي از ساخت فيلم سينمايي «فراموش شدگان» منصرف شد.
نادر طريقت درباره وضعيت ساخت فيلم سينمايي«فراموش شدگان» به سوره سينما گفت:يکي از دلايل عمده ساخته نشدن فيلم «فراموش شدگان» به عدم همکاري با بخش خصوصي در ارائه تامين مالي بخش عمده فيلم بوده است، . نا به ساماني فعلي سينما باعث شد حضور درجشنواره فيلم فجر را از دست بدهم.
طريقت در حال حاضر مستند بلندي را به صورت سه بعدي با نام «بعد از درخشش» در دست توليد دارد که در آن به مسائل بازيگران مطرح ميپردازد.