سري جديد «زندگي ميان آبها» روي آنتن سيما ميرود
خبرگزاري فارس: مستند «زندگي ميان آبها» به تهيهکنندگي فاطمه شهباز طهماسبي به زودي از صدا و سيما پخش ميشود.
به گزارش فارس، سري اول مجموعه «سرزمين من» به تهيهکنندگي «فاطمه شهبازطهماسبي» که از شبکه مستند پخش شده است، در حال حاضر سري دوم آن در 10 قسمت، به تامين برنامه خارجي سيما واگذار شد.
زندگي ميان آبها، مستندي است که علاوه بر معرفي موقعيت جغرافيايي، اقليمي و مردمشناسي، معماري فاخر ايران زمين را نيز به تصوير ميکشد.
قلعه رودخان طبيعت و معماري منحصر به فرد ايران زمين را نشان ميدهد، سري جديد اين مجموعه به زودي از صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران پخش خواهد شد.
عوامل توليد مجموعه عبارتند از:
مجري طرح: موسسه کهبد، نويسنده: علي حضرتپور ، هماهنگي: پروانه صيفي، گوينده: مريم رادپور، علي همت موميوند و تهيه کنندگي فاطمه شهباز طهماسبي.