نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

کارگردان «نوار زرد»: فصل سوم «نوار زرد» هم ساخته می شود

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ سروش محمدزاده کارگردان فصل دوم سریال نوار زرد: سریال پلیسی سخت است و من ترجیح می‌‌دهم همان ملودرام آپارتمانی بسازم / از علاقمندان به بازیگری که گمان می کردند سینما فقط پارتی بازی است، استفاده کردیم

سریالیست شب گذشته پس از چند هفته به صورت زنده پخش  شد البته یک ساعت دیرتر از زمان همیشگی خودش و در ساعت 24 روی آنتن رفت. 
سروش محمدزاده کارگردان فصل دوم سریال «نوار زرد» میهمان این برنامه بود.  وی با بیان اینکه فصل اول «نوار زرد» را دوست داشته درباره پیوستن خود به فصل دوم این سریال گفت: وقتی پیشنهاد فصل دوم را دادند، مشتاقانه پذیرفتم. آقای آذربایجانی مشغول ساخت سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» شدند، شبکه هم به این تصمیم رسید که تا برگشت ایشان زمان زیادی طول می‌کشد به همین دلیل پیشنهاد کار را به من دادند. من قبل از نوار زرد، سریال «سیاوش» را کار کرده بودم که تعدادی صحنه اکشن داشت اما گمان می‌کنم ساخت تله فیلم «ایکس ری» در این انتخاب بی‌تأثیر نبود. 

فصل سوم «نوار زرد» هم ساخته می‌شود اما نه با کارگردانی من!
این کارگردان با بیان اینکه محمدرضا شفیعی قصد ساخت «نوار زرد 3» را دارد، ابراز داشت: برای ساخت این فصل با من صحبت نکرده‌اند. من هم برای آنها آرزوی موفقیت کردم زیرا کار پلیسی ساختن بسیار سخت است و به این نتیجه رسیده‌ام که ملودرام بسازم. «نوار زرد» 30 قسمتی بود،  بیش از 17 پرونده پلیسی که داستان‌های آنها در هم ادغام می‌شدند، در این اثر بررسی شد. بیش از 180 لوکیشن و 200 بازیگر جلوی دوربین داشتیم که از این تعداد 150 نفر تنها در چند سکانس بازی می‌کردند اما چون قصه پیش می‌بردند، لازم بود که بازیگران خوبی را انتخاب کنیم. 
وی با اشاره به استفاده حداکثری از بازیگران تئاتر در سریال «نوار زرد»، ادامه داد: بعضاً بازیگرانی را آوردیم که گمان می‌کردند سینما فقط پارتی‌بازی است، خواستیم متوجه شوند که خیلی هم این‌طور نیست.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره