«فورست ویتاکر»بازی در نقش «باراک اوباما»را تکذیب کرد

منبع
بروزرسانی
«فورست ویتاکر»بازی در نقش «باراک اوباما»را تکذیب کرد
«فورست ويتاکر» - بازيگر برنده اسکار - در واکنش به شايعات مبني بر احتمال بازي او در نقش «باراک اوباما» گفت: به هيچ عنوان قصد بازي در اين نقش را ندارم. به گزارش خبرگزاري فارس، «فورست ويتاکر» بازيگر نقش «ايدي امين» ديکتار اوگاندايي در فيلم «آخرين پادشاه اسکاتلند» که در سال 2006 برنده جايزه اسکار بهترين بازيگر نقش اول مرد شد، به شايعات مبني بر احتمال بازي خود در نقش «باراک اوباما»، رياست جمهوري آمريکا نه گفت. اين بازيگر سياهپوست هاليوود گفت: به هيچ عنوان قصد ندارم که در يک فيلم، نقش اوباما را بازي کنم. «ويتاکر» گفت: نمي‌خواهم اين نقش را امتحان کنم، اين بار ترجيح مي‌دهم تماشاگر باشم تا بازيگر. اين بازيگر، کارگردان و تهيه‌کننده هاليوودي، چهارمين بازيگر مرد سياه‌پوستي است که پس از «سيدني پواتيه»، «دنزل واشنگتن» و «جيمي فاکس»، توانسته به جوايز اسکار دست پيدا کند.