نماد آخرین خبر

فرنچ تست يا ساندويچ تست فرانسوي بدون شير و تخم مرغ

منبع
بروزرسانی
فرنچ تست يا ساندويچ تست فرانسوي بدون شير و تخم مرغ

مجله کوروش/ طرز تهيه فرنچ تست پنيري که به تست فرانسوي با پنير گريل هم در منوي رستوران‌ها مشهور است را در اينجا بخوانيد.


 براي ۲ نفر چي لازم داريم:
نان تست سفيد: ۴ عدد
پنير چدار: ۲ ورقه
کره: به مقدار لازم


 چجوري درست کنيم:
نان تست فرانسوي با پنير گريل و تست پنير ترکيه‌اي هر دو مشهور هستند اما در تهيه تست پنير ترکيه‌اي معمولا از تخم مرغ استفاده مي‌شود اما در فرنچ تست پنيري، تخم مرغ نداريم. طرز تهيه نان تست فرانسوي پنيري با شير (نان تست سرخ شده با شير) هم مرسوم است. توصيه مي‌کنيم مقاله طرز تهيه نان فرانسوي تست شده با شير را بخوانيد. اما يک روش ساده فرنچ تست بدون شير را هم ما به شما مي‌گوييم.
براي طرز تهيه فرنچ تست يا نان تست فرانسوي با پنير گريل ابتدا ماهيتابه را داغ کنيد. يک طرف نان تست را کره بماليد و نان را از سمتي که به کره آغشته شده در ماهيتابه بگذاريد. روي لايه بالايي نان تست يک ورقه پنير چدار بگذاريد. حالا يک ورقه ديگر نان تست را به همين ترتيب به کره آغشته کنيد (فقط يک سمت آن را). حالا آن سمتي که کره ندارد را روي ناني که با يک ورقه پنير چدار در ماهيتابه است بگذاريد (قسمتي که کره‌اي است بايد رو به بالا باشد).



قرار است دو فرنچ تست پنيري درست کنيم پس تست ديگر را هم به همين ترتيب آماده کنيد. حالا فرنچ تست يا نان تست فرانسوي با پنير را در سيني فر و در طبقه وسط بگذاريد و صبر کنيد تا روي نان طلايي شده و پنير آب شود. به اين ترتيب هر مقدار نان تست فرانسوي با پنير که بخواهيد مي‌توانيد درست کنيد. اگر فرنچ تست پنيري را در فويل بپيچيد و در فر بگذاريد نرم مي‌مي‌ماند و خشک نمي‌شود، اين روش را هم مي‌توانيد امتحان کنيد.

اگر فر نداريد فرنچ تست را در ماهيتابه روي گاز درست کنيد. بعد از اضافه کردن پنير و هر مخلفاتي که دوست داريد، هر دو طرف تست فرانسوي را در ماهيتابه و روي شعله ملايم گاز سرخ کنيد.




اين ساندويچ خوشمزه و لذيذ را با انواع ژامبون، بيکن و سبزيجات هم مي‌توانيد درست کنيد. در اين صورت ژامبون يا مثلا آووکادو و گوجه فرنگي خشک را روي پنير بگذاريد و به همين روش کمي گريل کنيد. اين اسنک خوشمزه را به صورت نان سير هم مي‌توانيد درست کنيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar