ڪی گفتہ ڪه... مرور زمان درمان هر دردیه؟! من میگم نه...! حتی زمانم ڪاری از دستش برنمیاد جای خالی بعضی آدما توی زندگیمون... همیشہ درد میڪنه! همیشه...!💔😢لحظاتی پیش