نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دخترونه زنونه

معرفی چند گلدان که سلامتی، شانس و ثروت می آورند

منبع
بروزرسانی
معرفی چند گلدان که سلامتی، شانس و ثروت می آورند

گندم/ گیاهان شانس آور و خوش یمن و مفید برای سلامتی در جوامع امروزی به خصوص در کشور عزیزمان ایران طرفداران فراوانی دارد. در عصر حاضر افراد بسیاری هستند که علاوه بر زیبایی و جذابیت گل، به دنبال خاصیت های شانس آور و افزایش رزق و برکت و سلامتی هستند. این گیاهان می توانند انرژی مثبت به محیط اطراف بدهند و انرژی منفی را از محیط و افراد دفع کنند. گیاهان آپارتمانی در فنگ شویی که چینی های باستان از  این روش بسیار استفاده می کردند. این گیاهان از راه های مختلفی به زندگی مردم، برای بهبودی کمک می کردند.

گیاهان شانس آور و خوش یمن
ما در این مقاله به بررسی گیاهانی که باعث سلامتی، شانس و ثروت می شوند می پردازیم و راجع به تحقیقات علمی که درباره این موضوع انجام گرفته است، بحث و گفتگو خواهیم کرد و در رابطه با انواع گیاهان و معرفی آن ها صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.
ما در این نوشتار سعی کردیم درباره انواع گیاهانی که باعث شانس می شوند و هر کدام نشانگر و نماد چه خاصیتی می باشند، بپردازیم.

گیاه آپارتمانی مالبار چست نات

این گیاه از گیاهان آپارتمانی محسوب می شود و نیاز به رطوبت کافی و نور کم داشته و دارای میوه هایی فندقی شکل و قابل خوردن است. این گیاه از دسته گیاهان شانس آور می باشد. گیاه مالبار نماد ثروت و رفاه و آسایش بوده و در اروپا طرفداران زیادی دارد.  همچنین تنه بافته شده ای نیز دارد که این تنه به فنگ شویی شهرت دارد.


گیاه لاکی بامبو

این نوع گیاه از گیاهان شانس آور و شادی آور محسوب می شود و طرفداران زیادی در بین مردم دارد. گیاه لاکی بامبو به گیاه انرژی آور هم مشهور است و در منازل و محیط های اداری می توان از این گیاه نگهداری و مراقبت کرد. تعداد شاخه های موجود در گلدان هر کدام نماد یک چیز است. به عنوان مثال اگر تعداد شاخه ها پنج عدد باشد به عنوان عامل برکت و ثروت می شناسند و شش شاخه به عنوان موفقیت و پیروزی و هفت شاخه از آن به سلامتی و تندرستی یاد می کنند. این عقیده در بین مردم رواج‌ دارد و خیلی از افراد به این گیاه عقیده و ایمان دارند.
این گیاه با توجه به قدمت پنج هزار ساله و خاصیتش طرفداران بسیاری در جهان را به خود جذب کرده و در رسوم فنگ شویی آن را به عنوان بامبو شانس نامگذاری کرده اند. این گیاه در کشور چین و کشور های غربی بسیار طرفدار دارد و بر اساس اعتقاد باستانی که نسبت به این گیاه دارند آن را باعث آسایش خانواده می دانند و بسیار با اهمیت می باشد. نگهداری از گیاه بامبو همانطور که گفته شد در آپارتمان می باشد و با توجه به سرسخت بودن گیاه بامبو نیاز به مراقبت خاصی ندارد و تنها به آبیاری ملایم و نور کم نیاز دارد.

درخت پول یا درخت ثروت

گیاه درخت پول یکی دیگر از گیاهان شانس آور محسوب می شود آن را به عنوان ثروت و پولدار شدن می شناسند. هر تعداد از این درختان در منزل، هر کدام نماد چیز مشخصی است. به طور مثال داشتن پنج عدد از این درخت نشان دهنده موفقیت های بزرگ و خوش شانسی می باشد. در حالی که داشتن چهار عدد از این درخت نشان دهنده اتفاقات ناخوشایند است. این گیاه هم در میان مردم طرفداران زیادی دارد و به عنوان گیاه شانس در منازل نگهداری می شود.

گیاه کوردلین

گیاه کوردلین با توجه به داشتن زیبایی، شامل رنگ هایی متنوعی می باشد و از گیاهان شانس آور و آورنده عشق محسوب می شود و افراد زیادی آن را به عنوان گیاهی می شناسند که دارای قدرت خاصی می باشد. مردم بر این باورند که داشتن دو عدد از این گیاه باعث دو برابر شدن موفقیت می شود و عشق در آن منزل را بیشتر می کند و هر شخصی که از آن نگهداری می کند؛ آن شخص را موفق می دانند.

گیاه یشم

این گیاه برای افرادی که وارد کاری می شوند و می خواهند کاری را تازه شروع کنند از گیاهان پرطرفدار است و به عنوان یکی از گیاهان شانس آور می شناسند. این گیاه نماد آرزوی خوب و کسب موفقیت برای این افراد می باشد و کسانی که از آن در منزل نگهداری می کنند، آن رو جلوی درب ورودی قرار می دهند و نشان دهنده خوش آمد گویی به مهمانان است.

گیاه شبدر زینتی

گیاه شبدر زینتی همانطور که از اسمش پیداست گیاهی زینتی و مشابه به رنگ بنفش ارغوانی می باشد و زیبایی خاصی به محیط اطراف خود می دهد. این گیاه  نوعی دیگر از گیاهان شانس آور می باشد.


گیاه گل یاس
این نام به گوش هر شنونده ای آشناست و با توجه به زیبایی خاص و خوشبو بودن طرفداران زیادی در بین مردم جهان دارد و باعث انرژی مثبت به افراد پیرامون خود می شود. از این گیاه در آپارتمان می توان نگهداری کرد و به دلیل خوشبو بودن آن، باعث شادابی و دادن انرژی مثبت به اشخاص می گردد و می توانید با سلیقه خود از آن در اتاق خواب نگهداری کنید، تا بوی مطبوع آن را در اتاق خود استشمام کنید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره