نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دخترونه زنونه

به فعالیت‌های خانمم در اینستاگرام مشکوکم!

منبع
خراسان
بروزرسانی
به فعالیت‌های خانمم در اینستاگرام مشکوکم!

خراسان/ خانمم 37 ساله است و زمان زیادی از روز را در اینستاگرام، آنلاین است. من او و زندگی‌ام را دوست دارم. به فعالیت‌هایش در آن جا مشکوکم و می‌ترسم بی‌آبرویی اخلاقی راه بیفتد. چه کنم؟
پاسخ مشاوره
مخاطب گرامی، درباره موضوعی که با ما در میان گذاشتید، 2 نکته مهم وجود دارد. نکته اول، این‌که باید مشخص شود همسرتان واقعا دارد به شما خیانت می‌کند یا خیر؟ این ممکن است قضاوت حاکی از بدبینی و گمان اشتباه درباره همسرتان باشد چون در پیامک شما قطعیت و یقین به چشم نمی‌خورد. نکته دوم این که شاید همسرتان واقعا خیانت می‌کند اما باور این مسئله برای شما سخت است و دوست دارید از یقین‌کردن در این باره بپرهیزید. 
اگر از خیانت مطمئن نیستید...
در صورتی که شما فقط نگران این خطا درباره همسرتان هستید و هیچ مدرک و دلیل محکم و مستندی برای آن ندارید، بهتر است درباره این بدبینی راجع به همسرتان مقاومت کنید و از کنکاش در حریم خصوصی وی بپرهیزید. 
اگر مطمئن هستید...

در صورتی که از خیانت‌کردن همسرتان یقین دارید، لازم است که احساس نگرانی خودتان را درباره رعایت‌نکردن حریم زندگی‌مشترک و تعهد به آن با همسرتان در میان بگذارید. بر حفظ خط قرمزهای زندگی زناشویی‌تان تاکید کنید و از پیامدهای بی‌اعتمادی بین خودتان و او، همسرتان را آگاه کنید. سعی کنید از این مسئله تا حدامکان، هیچ فردی مطلع نشود. در صورتی که همچنان پنهان‌کاری و بی‌صداقتی در همسرتان ادامه داشت از مشاوره حضوری کمک بگیرید چراکه گذشت زمان نه تنها باعث حل این مشکل نخواهد شد که دردسرهای‌تان را بیشتر و شرایط زندگی‌تان را بحرانی‌تر خواهد کرد.
نویسنده : زهره حسینی | ‌ مشاور

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره