نماد آخرین خبر

اشتباهاتی دخترها در انتخاب همسر مرتکب می شوند!

منبع
نمناک
بروزرسانی
اشتباهاتی دخترها در انتخاب همسر مرتکب می شوند!

نمناک/ يکي از مهم ترين مراحل در زندگي همه دختران جوان انتخاب همسر است . بسياري از آنان براي ازدواج بسيار ظريف تر و دقيق تر از آقا پسرها عمل مي کنند اما گاهي دچار خطاهاييي در انتخاب و تصميم گيريشان در ازدواج مي شوند که آن ها را به اشتباه مي اندازد و نتيجه ازدواج شان را خوشايند نمي کند.
اگر در آستانه ازدواج و انتخاب همسر هستيد اين بخش از نمناک را از دست ندهيد تا رايج ترين اشتباهات دختران در انتخاب همسر را بشناسيد.

بيش از حد حساس اند
برخي از دختر خانم ها ليست بلند بالايي از خصوصيات همسر آينده خود تهيه مي کنند و خواستگار مورد نظر خود را نسبت با آن ليست مي سنجند .آن ها زياد از حد محافظه کارانه عمل مي کنند و خصوصيات فرد مورد نظر خود را بيش از حد مورد بررسي قرار مي دهند . اين امر سبب مي شود برخي از ويژگي هاي او را منطبق با فهرست دختر خانم همخواني نداشته باشد و فرد مورد نظر رد شود .

انتخاب عجولانه اي دارند
در برخي موارد دختر خانم ها انتخاب عجولانه اي به دليل بالا رفتن سن ازدواج دارند و فورا به خواستگارشان جواب مثبت مي دهند.

خواستگارها را مقايسه مي کنند
يکي ديگر از اشتباهات خانم ها در انتخاب همسر مقايسه کردن دائم خواستگارها با اطرافيان مورد تاييد است.

افسوس گذشته را مي خورند
برخي از خانم ها به دليل از دست دادن موقعيت هاي خوب گذشته در انتخاب همسر افسوس مي خورند و دائما ناراحت هستند. اگر جزو اين افراديد بايد بدانيد که زندگي تمام نشده بلند شويد و خودتان را براي آينده آماده کنيد.

روي نکات منفي مانور مي دهند
يکي از خطاهاي بزرگ انتخاب همسر تمرکز روي نکات منفي است که بايد آنها را کنار بگذاريد و با ديد مثبت، انتخابي درست داشته باشيد.

اعتماد به نفس پايين دارند
داشتن اعتماد به نفس پايين در برخي از دختران سبب مي شود که آنان نقاط مثبت خود را نبينند و بپندارند پر از اشکال هستند و مورد تاييد ديگران قرار نمي گيرند .

 کاراکتر فيلم ها بر انتخابشان تاثير گذار است
دختر خانم ها متاسفانه هميشه در خيالات سير مي کنند و هنگام انتخاب همسر دوست دارند که فردي را انتخاب کنند که مانند شخصيت محبوب آن ها در رمان ها يا فيلم ها باشد .

رويايي فکر مي کنند
برخي از دختر خانم ها بسيار رويايي فکر مي کنند و انتظار دارند طرف مقابل با يک بار ديدنشان يک دل نه صد دل عاشقشان بشود و يک رابطه عميق و شديد بينشان ايجاد گردد و اگر اينچنين نشود فورا دلسرد شده، عقب مي کشند.

 همسرشان را بر اساس يک خصوصيت انتخاب مي کنند
گاهي دخترها به خاطر داشتن يک خصوصيت مورد تاييد سراغ فردي مي روند که هيچ شباهتي به آنها ندارد در اينگونه موارد شما نمي توانيد تنها با يک خصوصيت زندگي کنيد.

دهن بين هستند
يکي از خطاهاي بزرگ در انتخاب همسر اين است که شما به حرف و حديث بي منطق و دور از عقل ديگران، فرصت دوست داشتن و بله گفتن را از خودتان بگيريد.

ايثار و فداکاري بيش از حد دارند
يکي از بزرگترين خطاهاي انتخاب همسر ايثار و فداکاري بيش از حد به ديگران و مقدم دانستن نياز ديگران به خود است . برخي از اين دختر خام ها به علت بار مسئوليت سنگين خانوادگي به ازدواج فکر نمي کنند و موقعيت ها را از دست مي دهند . در صورتي که اول به خود، نيازها و آينده فکر کرد.

خود را بالاتر از ديگران مي دانند
بعضي دختر خانم ها به دليل تحصيلات بالا و داشتن شغل مناسب، از موضع بالا با ديگران صحبت مي کنند و ديگران را از خود مي رنجانند. اين طرز تفکر موجب ايجاد سد بزرگي مقابل خودشان مي شود و توانايي انتخاب درست را از آنان مي گيرد.

اجازه نمي دهند کسي را دوست داشته باشند
بعضي ها از دختر خانم ها به خودشان اجازه نمي دهند کسي را دوست داشته باشند و اين مساله برايشان مشکل ايجاد مي کند.

 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره