نماد آخرین خبر

مانیکور با روغن داغ؛ چیزی در موردش میدونید؟

منبع
نمناک
بروزرسانی
مانیکور با روغن داغ؛ چیزی در موردش میدونید؟

نمناک/ نگران سلامتي ناخن هايتان هستيد ؟ آيا مي خواهيد که پوست و ناخن هايتان را براي هميشه تميز و نرم نگه داريد؟ اگر پاسختان بله است، پس بايد مانيکور روغن داغ انجام دهيد ! قطعاً اين روزها شهرت زيادي به دست آورده است و به نظر مي رسد که دخترها عاشق اين کار هستند . اگر دوست داريد بيشتر درباره اين روش يعني مانيکور روغن داغ بدانيد، اين بخش از دنياي مد را به خوبي مطالعه کنيد .

مانيکور روغن داغ چيست و چه فوايدي دارد ؟
مانيکور روغن داغ يکي از گران ترين و لوکس ترين درمان ها در همه زمان ها است و هيچ راه بهتري براي لوس کردن ناخن ها و دست هايتان به غير از اين وجود ندارد .
مواد مغذي مهمي را به کوتيکول هاي ناخن هايتان مي رساند و پوستتان را تميز مي کند و براي آن خانم هايي که کوتيکول هاي آسيب ديده اي دارند مناسب است . مانيکور روغن داغ يکي از سخت ترين درمان ها هستند و تنها در اسپا هاي گران قيمت يافت مي شوند اما مجبور نيستيد براي چيزي مثل اين پول خرج کنيد که در اين پست ما قصد داريد روش مانيکور روغن داغ را به شما آموزش دهيم تا بتوانيد در خانه تان نيز اين کار را انجام دهيد.
مواد لازم:

مخلوط روغن آفتابگردان و روغن کرچک
کمي روغن بادام
ويتامين E و روغن زيتون
روغن درخت چاي
کپسول ويتامين E
طرز تهيه :
تمام مواد اوليه را مخلوط کرده و حدود 30 ثانيه در يک مايکروويو آن ها را حرارت دهيد تا گرم شود و شما همچنين مي توانيد کپسول ويتامين E را بشکنيد و به اين مخلوط اضافه کنيد و فقط دقت کنيد که روغن خيلي گرم نشود و حالا به آرامي ناخن هايتان را در داخل مخلوط روغن فرو کنيد تا کاملاً خنک شود و اگر شما از اين کار لذت مي بريد، دوباره براي ده ثانيه گرم کنيد و يک بار ديگر ناخن هايتان را در روغن فرو کنيد و کمي روغن هم به دست و مچ خود بزنيد و به آرامي تمام دستان خود را ماساژ دهيد و هنگامي که اين کار را کرديد ، دست هايتان را با استفاده از آب ساده بشوييد و با يک حوله تميز پاک کنيد که اين عمل مانيکور روغن داغ شما را کامل مي کند.
شما مي توانيد اين کار را دو بار در هفته به عنوان يک مراسم قبل از رفتن به خواب انجام دهيد و هم چنين به ياد داشته باشيد که با لوسيون مرطوب کننده ، دستان خود را ماساژ دهيد .

فوايد مانيکور روغن داغ :
مانيکور روغن داغ داراي تعداد زيادي از مزايا مي باشد که در اينجا برخي از فوايدي را ذکر کرده ايم و بايد درباره ي آن بدانيد .
انجام مانيکور روغن داغ به صورت منظم باعث مي شود که ناخن هاي شما به سرعت خراب نشوند و سالم بمانند .

علاوه بر اين وقتي پوست را ماساژ مي دهيد، در واقع از يک روش فشاري قوي براي بهبود گردش خون و بهبود سلامت پوست خود استفاده مي کنيد .
باعث مراقبت از مشکلات پوستي در دراز مدت مي شود .
مانيکور روغن داغ نيز ناخن هاي شما را تميز و سم زدايي مي کند و بافت کوتيکول را در طولاني مدت بهبود مي بخشد .
ريشه ناخن به راحتي در اين فرآيند برداشته مي شوند .
ناخن هاي شما تميز تر مي شوند و بنابراين محکم تر و سريع تر رشد خواهند کرد .
انعطاف پذيري مچ دست و دست شما همزمان افزايش خواهد يافت .

آيا شما بايد اين کار را در سالن انجام دهيد ؟
انجام مانيکور روغن داغ در سالن هاي مخصوص با چند مزايا همراه است و اگر فکر مي کنيد که مي توانيد هزينه کنيد، پس حتما اين کار را انجام دهيد . مانيکور روغن داغ در سالن ها به شما خدمات حرفه اي مي دهد و به شما اين امکان را مي دهد که طيف وسيعي از محصولات را تجربه کنيد و نه فقط آن، شما هميشه سرويس تميز کاري را در کنار چيزي که انتخاب مي کنيد ، خواهيد داشت .



به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره