نماد آخرین خبر

گلایه‌های آرش لاهوتی از اکران «روزهای نارنجی»

منبع
مهر
بروزرسانی
گلایه‌های آرش لاهوتی از اکران «روزهای نارنجی»

مهر/ آرش لاهوتي کارگردان فيلم سينمايي «روزهاي نارنجي» که قرار است از فردا ۲۶ شهريورماه در سينماهاي کشور روي پرده برود عنوان کرد که شرايط نمايش اين فيلم منصفانه نيست.
آرش لاهوتي کارگردان فيلم سينمايي «روزهاي نارنجي» که قرار است از فردا ۲۶ شهريور ماه در سينماهاي کشور روي پرده برود ضمن گلايه از شرايط اکران اين فيلم در اين بازه زماني در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طبيعي است به‌عنوان کارگردان از اکران فيلمم در اين وضعيت کرونا راضي نيستم. به نظرم حق فيلمي که پس حضورهاي متعدد بين‌المللي برنده ۹ جايزه و در ايران نيز نامزد جشنواره فجر شده است، بسيار بيشتر از اين بود و شرايط فعلي به‌نظر منصفانه نيست.
وي ادامه داد: اما چيزي که مي‌خواهم الان درباره‌اش صحبت کنم موضوع تبليغات فيلم است، ظاهراً حتي ريالي هزينه جهت تبليغات براي اکران فيلم من نشده است. منظورم تبليغات شهري، بيلبورد و تبليغات تلويزيوني نيست. داستان در حد دو، سه آنونس بيست، سي ثانيه‌اي براي فضاي مجازي است که آن هم از فيلم دريغ شده، تنها تيزر فيلم تيزري است که ۲ سال پيش براي جشنواره تورنتو درست شده و از آن زمان در اينترنت موجود است. همان تيزر با لوگوي انگليسي تحويل دفتر پخش داده شده بود.
اين کارگردان ادامه داد: تا اين لحظه که يک روز به اکران فيلم در سينماها مانده، هيچ‌گونه اطلاع رساني از طرف توليدکنندگان فيلم جهت تبليغات در فضاي مجازي يا شهري صورت نگرفته و تنها خبر منتشر شده درباره اکران فيلم از طرف سخنگوي شوراي صنفي نمايش بود که نام فيلم «روزهاي نارنجي» را در بين چند فيلم که قرار است، اکران شوند اعلام کرد.
لاهوتي در پايان هم تأکيد کرد: بنده همين جا اعلام مي‌کنم هيچ‌گونه نقشي در توليد يا تاييد سر در سينما و پوستر فيلم که با دست بردن در پوستر زيباي بين‌المللي فيلم شکل گرفته و فاجعه‌بار از کار در آمده است، ندارم.
«روزهاي نارنجي» به کارگرداني آرش لاهوتي و تهيه‌کنندگي عليرضا قاسم‌خان درباره آبان، زني ۴۵ ساله است که واسطه استخدام کارگران فصلي است. هديه تهراني، علي مصفا، مهران احمدي، عليرضا استادي، ژيلا شاهي، رويا حسيني، صدف عسگري، ليلي فرهادپور، اکرم علمدار، امين گلستانه و سيامک اديب بازيگران اين فيلم هستند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره