نماد آخرین خبر

جشن سالگرد ازدواج زن انگلیسی با درخت

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
جشن سالگرد ازدواج زن انگلیسی با درخت

باشگاه خبرنگاران/ يک زن انگليسي که با ثبت ازدواج عجيب خود با يک درخت به سوژه رسانه ها تبديل شده بود سالگرد يک سالگي ازدواجش را نيز جشن گرفت.
 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان، يک زن انگليسي با جشن گرفتن سالگرد يک سالگي ازدواج خود با يک درخت بار ديگر به سوژه رسانه‌ها تبديل شد. «کِيت چونينگهام» که پيشتر نامش را به اِلدِر تغيير داده بود گفت که ازدواجش با اين درخت موفق بوده و تصميمي براي جدايي و طلاق ندارد. هديه سنتي اين زن براي درخت در لوين سالگرد ازدواجشان يک کاغذ بود.
اين زن ۳۸ ساله ضمن ابراز خوشحالي از اين انتخاب خود گفت که ازدواج با اين درخت که در سپتامبر سال گذشته در پارک ريمورس، ولي کانتي در منطقه سِفتون مري سياد انجام شد بهترين تصميم زندگي‌اش بوده است. جشن ازدواج اين زن با حضور دو نفر از دوستانش و همچنين به گفته اين زن تعدادي از دوستان اين درخت که گل‌هاي اطراف بودند برگزار شد. اين در حالي بود که الدر اعتراف کرد که پسر ۱۵ ساله اش هنگام برگزاري اين مراسم کمي خجالت زده شده بود.

الدر که که پيشتر به عنوان دستيار استاد دانشگاه مشغول به کار بود گفت که برخي اوقات پنج بار در هفته به اين درخت سر مي‌زند و براي هميشه به آن وفادار خواهد ماند. الدر در اين باره گفت: «درختان هميشه در اولويت هستند. آن‌ها ما را زندهنگه داشته‌اند. زنده بودن ما به بودن آن‌ها وابسته است. من فکر مي‌کنم ازدواج با اين درخت يکي از بهترين تصميمات زندگي‌ام بود.»
گفتني است؛ ازدواج اين زن انگليسي با اين درخت به شکلي نمادين انجام شده و هدف او از اين اقدام جلب توجه همگان براي حفظ و پاسداري از اين گوهر گرانبها روي زمين است

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar