نماد آخرین خبر

ایتن هاوک مستند زندگی ۵۰ ساله زوج بازیگر را می‌سازد

منبع
مهر
بروزرسانی
ایتن هاوک مستند زندگی ۵۰ ساله زوج بازیگر را می‌سازد

مهر/ ايتن هاوک از سوي «نوک هاوس» براي ساخت مستندي درباره زندگي پل نيومن و همسرش جوان‌ وودوارد انتخاب شده است.
 ايتن هاوک زندگي پل نيومن و همسرش جوان وودوارد را در يک مستند جلوي دوربين مي‌برد. هاوک در بيانيه‌اي قول داد که اين فيلم يک نگاه نادر و ويژه به زندگي حرفه‌اي اين ۲ بازيگر و در عين حال رابطه پيچيده ۵۰ ساله آنها باشد که در نهايت مسايل عجيب و باورنکردني را پشت سر گذاشتند.

داستان عاشقانه نيومن و وودوارد واقعاً به نظر مي‌رسد براي هاليوود نوشته شده باشد. آنها ابتدا همديگر را در کالج در اوايل دهه ۱۹۵۰ ملاقات کردند و در همان زمان در نيويورک در درام رمانتيک برادوي با عنوان «پيک‌نيک» کار مي‌کردند. آنها پس از آن راهي هاليوود شدند و بار ديگر اين بار در فيلم «تابستان گرم طولاني» هم‌بازي شدند. تا پايان فيلمبرداري آن فيلم، داستان عاشقانه آنها به واقع شروع شد و در نهايت سال ۱۹۵۸ با هم ازدواج کردند.
در طول ۵ دهه زندگي مشترک اين زوج هاليوودي داراي سه فررند دختر شدند و آنها را در کانتيکت بزرگ کردند. اين ۲ براي حفظ تعادل در زندگي شغلي و شخصي‌شان همواره تجليل شده‌اند و اين در حالي بود که آنها اغلب درگير فعاليت‌هاي سياسي و خيريه هم بودند. نيومن در همين حال برند سس سالاد خودش با عنوان « Newman’s Own» را نيز تاسيس کرد و همه عوايد آن را صرف خيريه کرد.

نيومن سال ۲۰۰۸ درگذشت و اين چند ماه پس از آن بود که اين زوج ۵۰ سال زندگي مشترک خود را جشن گرفتند.
براي هاوک اين دومين باري است که کارگرداني يک مستند را انجام مي‌دهد. او پيشتر مستند «سيمور: يک مقدمه» را ساخته که درباره حرفه سيمور برنستاين پيانسيت کلاسيک است. او در ۵۰ سالگي به حرفه‌اش به عنوان يک پيانيست خاتمه داد تا به زندگي خصوصي‌اش برسد و به عنوان يک مربي و آهنگساز موسيقي به کار ادامه دهد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره